Miitti Tampereelle

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tuli tässä mieleen, että kun Turun miittiä on ehdoteltu, niin miksi ei pistettäisi miittiä Tampereelle? Elikkäs kertokaa jos pääsette, ajankohdasta ei ole mitään tietoa, aika varmasti se tulisi olemaan viikonloppuna. Miittiin tarvitaan väh. 4 henkilöä, muuten en aio tulla paikalle.

Tapaaminen voisi olla jossain keskustassa esim. pääkirjastossa tai sen edessä. Ohjelmaa voi myös ehdotella.

PÄIVÄMÄÄRÄ: 23.10.

Tässä on tulijoiden lista:

-Simppu12 ?

-Donald-91 ?

Kommentit (5)

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Milloinka se Tampereen miitti sitten olisi? Riippuu siitä, että tulenko. Minulle sopisi luultavasti parhaiten sunnuntai viikolla 42.

Mutta Simppu12 sen todennäköisesti päättää että milloin se on, kun miittiä ehdotti. Mutta viikon 42 sunnuntai on 23.10. Sopisko se?

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Näillä näkymin olen joutamassa sinne. Mutta jos tulee jotain esteitä niin ilmoitan kyllä.

Mutta mitä siellä miitissä Tampereella sitten tehdään? Sekin kiinnostaisi.

Onko siinä Tampereen kaupungin kirjaston lähellä mitään hyvää käyntikohdetta miittiä ajatellen? Joka tietää niin nyt saa kertoa.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

No, on siellä tavarataloja, itse kirjasto, ravintoloja, kirjakauppa... Elikkäs omaa rahaa kannattaa varata.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Laiskana tyydyn kopioimaan Wondyn selityksen eräästä toisesta samanlaisesta topicista:

Lainaus:
Kuten muidenkin miittien kohdalla, tätäkin pitää ensin suunnitella Miitti-topicissa:

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/25520/miittien_su...

Ensin kerrot tuolla miitistä, keräät kiinnostuneita osallistujia, annat arvion miittiajankohdasta ja vasta sitten voit tehdä topicin. Miitin onnistuminen ei ole selvää, vaikka nämä olisikin tehty, mutta ilman alkuselvittelyjä onnistumistodennäköisyys on vielä matalampi. Jos kaikki tehtailisivat kyselemättä miittiketjuja ympäri Suomea, niitä olisi ihan liikaa, ja vain murto-osa todella tapahtuisi.

Lukkoa siis tulee.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat