Minkä hahmon-sarjoista pidän eniten?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli kysymys on se että minkä hahmon sarjoista pidätte. Itse pidän Taikis-sarjoista, kaikissa pitää olla aina Taikaviitta niin koko tarina muuttuu jännittäväksi ja kivaksi. Haluaisin tietää teidänkin hahmo-sarjat.

Kysymys: Koska olen uusi en tiedä kaikkea joten, kuuluisiko tämä Sarjat-topiciin.

"INTERNET aina päällä!"

Tässä voi sitten arvaillakkin, minkä seuraavan hahmo-sarjasta seuraava pitää. Muttei kokoajan.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Olisit voinut siirtää tämän pelit ja leikit osastoon, koska jos kerran tässä pitää nyt arvailla. Ja jos näin on, niin tälläinen topic on jo tehty, saman tyyppinen tarkoitan. "Arvaa ...", otsikko pitäisi vaihtaa myös, nooh jos kerran tämä ei ole kerran mikään arvauspeli niin sitten kyllä tämä "ehkä", jatkuu.

Pidän Iines-sarjoista!

(Next: Roope Ankka-sarjoista ?)

Vierailija

Carl Barksin vanha roope tarinat ovat kyllä mahtavia mutta Don Rosan R.A Elämä ja Teot ovat paras kovakantinen kirjasarja mitä olen lukenut.

Roope on huippu. Tykkääköhän seuraava Iines tarinoista?

-Cloude, up in the sky-

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Minkä hahmon-sarjoista pidän eniten?

hym - 04.10.11 07:46 (ID 830174)

Itse pidän eniten varmaan Roope-tarinoista.

Nii mäki mut sano next vaikka roope ankka

Vierailija

Don Rosan ja Carl Barksin Roope-tarinat ovat ihan viehättäviä, mutta muuten pidän eniten Aku Ankka -tarinoista.

Arvaus:

Seuraava käyttäjä pitää eniten Tupu, Hupu ja Lupu -tarinoista. Osuukohan nappiin?

Vierailija

Lainaus:
Re: Minkä hahmon-sarjoista pidän eniten?

kasper99 - 07.10.11 03:30 (ID 830870)

Seuraava pitää AkuAnkka tarinoista? Menee muuten varmasti nappiin!

Muiden viestien uupuessa, vastaanpa nyt tähän:

Pidän niistä kaikista eniten (kuten jo mainitsinkin hieman ennen).

Seuraavalle:

Hän pitää varmaan eniten serkkupoikien (Aku, Touho ja Hannu) yhteisistä tarinoista?

Vierailija

Lainaus:
Minkä hahmon-sarjoista pidän eniten?

pirpana85 - 08.10.11 08:20 (ID 831211)

mie pidän tuplanolla sarjoista :] :)

Mä en ikinä siedä niitä sarjoja.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat