Sormiskeittaus

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

No täällä saa jutella sormiskeittauksesta.En löytänyt tämmöstä topicia joten tein tämmöisen.Minulla on 8 sormiskeittiä osa niistä on minun pikkuveljeni.Minun lautani ovat kaikki tech deckkejä.Muistin että on minulla 2 warpin sormidekkiä.Olen silti aika varma että tämä topa menee lukkoon.Tai ehkä tätä ei lukoteta mutta ei tämä varmaan pinnalla pysy.

Mitä temppuja osaatte.

Onko teillä mitään sormiskeitteihin tarkoitetua ramppia.

Oletteko tehneet itse lautanne.

Skeittaatteko oikasti minä skeittaan.

Kommentit (4)

Vierailija

Joo, onhan mulla sellanen Tech Deckki, joka ei nyt suosta tekemään temppuja. Oon katsonut netistä jo, muttei löydy paljoakaan. Videoita olen nähnyt kymmeniä, muttei niistä ollut apua. Olin heittämässä Tech Deckin mutta päätin sitten ottaa sen.

- ei millään pahalla mutta, sormiskeittalu on tylsää.

"INTERNET aina päällä!"

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Yksi syy juuri miksi varamodeilu on kiellettyä on se, että käyttäjien ei kuulu päättää missä jatketaan ja ettei neuvota väärin. Nyt tilanne on se, että aiempi topic on avausviestiltään huono ja se näyttäisi olevan lukossakin, joten en näe nyt ideaa alkaa tuota avaamaan. Tässä on paljon parempi avausviesti, joten täällä jatkuu keskustelu aiheesta.

Sormiskeittaus on minulle aivan uusi juttu, en kait ole enää siinä iässä, että tuollaisilla leikkisin.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Meidän luokan monilla pojilla on sormiskeittejä, mukaan lukien minulla. Joskus kun on tylsää, esimerkiksi ruokavälkällä, niillä on ihan kiva tehdä kaikenlaisia temppuja. Oman sormiskeittini merkki on Tech Deck.

//: Ja itsehän en skeittaa oikealla skeittilaudalla.

SuperÄijä
Seuraa 
Liittynyt27.12.2009

Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa skeittaus, saatikka sitten sormiskeittaus, mutta molemmat pikkuveljeni ovat aivan innoissaan tästä villityksestä. Kummallakin on hirveät määrät skeittejä ja ramppeja yms. sälää. Kaikki rahat mitä oikeista 1: 1 laudoista jää yli käytetään sormiskeitteihin. Puuttyötunneillakin tekevät omia ramppivirityksiään.

Ylipäätänsäkkin tuo sormiskeittaus taitaa olla aika suosittua ala-astellaisten poikien (etenkin niiden jotka skeittaavat) keskuudessa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat