Makeiset.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Täällä topassa voi keskustella makeisita, vaikka sipseistä ja karkeista. Esim. ovatko Taffelin sipsit hyviä.

Hehei, viesti numeroni oli 444!!

-Markus Ankka-

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Taffelin sipseistä en välitä, mutta naksut menee.

Pantteri blackshotit on parasta salmiakkia mitä hyllystä löytyy. Vastapainoksi jotain äklömakeata valkosuklaata, ja hyvä tulee.

Donald36
Seuraa 
Liittynyt20.3.2011

Lainaus:
Taffelin sipseistä en välitä, mutta naksut menee. Pantteri blackshotit on parasta salmiakkia mitä hyllystä löytyy. Vastapainoksi jotain äklömakeata valkosuklaata, ja hyvä tulee.

Sama täällä!

Vierailija

- Lempisuklaani: Pandan Valkosuklaalevy.

- Lempikarkkini: On monia en tiedä.

- Lempilimppari: Mandariini fanta ja Zombie marja

- AF :]

Vierailija

Lainaus:
Re: Makeiset.

hiirikebab - 04.10.11 09:04 (ID 830217)

Pantteri blackshotit on parasta salmiakkia mitä hyllystä löytyy.

Mielestäni blackshotit on myös hyviä mutta on parempaakin salmiakkia.

Vierailija

Mä en melkein syökkään muuta kuin Fazerin sinistä! Paitsi Ässä Mixiä. Mä tykkän myös joistain muista hedelmäkarkeista.

Ykkösankisti, aina valmis (vastaamaan) mihin vain!

Vierailija

Oma listani:

Lempisuklaani: Valko-suklaa

Lempi-Hedelmä karkkini: Aarre-Arkku

Lempi-Candy Cing-karkkini: Ne hammas hommelit.

Lempi-limuni: Pepsi

Lempi sipsini: Jotkut Taffelin.

-Markus Ankka-

SuperÄijä
Seuraa 
Liittynyt27.12.2009

Parasta suklaata on hasselpähkinäsuklaa (maitosuklaa, ei tumma suklaa), mutta kyllä valkosuklaakin kelpaa. Parasta salmiakkia on Pantteri blackshotit, tykkään. Yleisesti parasta karkkia on Haribon Tropi fruitit (tarkoitan niitä isoja, mitä ei Suomesta saa). Lempi sipsit ovatkin jo vaikeampi pala, kenties jotain perusmakua ja kunnon dippivalikoimat, sour cream & union (ikävän geneerinen, mutta aina varma valinta) tai Taffelin cheeseballsit.

Sitten juomapuoleen. Eli Pepsi on lempilimuni, kirkkaasti. Rio Cola on myös hyvää (ei sisällä kofeiinia...), niinkuin kyllä muutkin Laitilan limut. Spritestä pidän, sekä Mountain dew voltagesta ja Red alertista(ensiksi mainittu parempi). Halppislimuista Raimbow paras, Euroshopper/City huonoimmat. Energiajuomissa Mad Crock on parasta (paras hinta/laatu suhde). ES: ssästä on pidä, 0,4% prosentttia tauriinia on liikaa, varsinkin kun yleensä korkeintaan 0,2%). Jos hluan halpaa energiajuomaa, valinta kallistuu Mega forceen.

Vierailija

Itse tykkää suklaista eniten vaaleasta maitosuklaasta (ei siis valkosuklaa). Parhaat karkit ovat irtokarkit.

Sipseistä paras on Taffelin perussipsit, ja jos Pringlesit otetaan, niin se tulinen sour cream&onion

Tässä minun limujen TOP10:

1. Jaffa Yuzu Booster

2. Coca-Cola

3. Hartwall Limonadi vadelma

4. Muumi-limsa

5. Coca-Cola Light

6. Coca-Cola Zero

7. Mountain Dew Free

8. Mountain Dew

9. Jaffa Zombie Marja

10. Jaffa Jackfruit

Energiajuomia en sinäsnsä juo, mutta paras niistä on Red Bull.

Popcorneista parhaat ovat voinmakuiset popparit.

~Spekkis, magic ninetynine~

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Minulla se vaihtelee mielen mukaan, mikä karkki on paras. Viime aikoina olen tykännyt kahdesta karkkipussista missä on se hedelmä- että suklaakarkkeja. Ne ovat tosi hyviä. Mutta oikeastaan irtokarkit ovat parhaita, saa ottaa minkälaisen satsin ja minkä määrän nameja tahansa. Tosin iso satsi kalliimpi kuin pieni. Turkinpippurit ovat hyviä kuten myös Rotan rykäisy-tikkarit. Liköörikarkit taas ovat mainioita.

Lempilimsani ovat edelleen Jaffa appelsiini ja grape, mutta en juo niitäkään enää niin paljon, kun niissä on sokeria. Limsat minulla ovat korvanneet mehut ja Hyvää päivää -juomat, jotka ovat todella hyviä. Paras niistä on Citrus, toisena on karpalo ja kolmantena hedelmä. Kolmea makua niitä olikin. Suosikkioluitani ovat Sandels ja Nikolai Vuosiolut 2011. Sandelsissa on pehmeä ja täyteläinen aromi. Nikoilaissa on oikeassa sama asia, mutta se on myös yllättävän raikas.

Siidereitä inhoan, koska ne ovat aika teennäisiä ja maistuvat hiivalta. Hyi.

raivo_ankka
Seuraa 
Liittynyt10.11.2009

karkeissa makuni vaihtelee aika paljon, mutta tällä hetkellä suosikeissani on Pätkikset! Aloin himoita niitä, kun ystäväni tarjosi minulle Pätkiksiä ja nyt sitten odottelen karkkipäivää (:

Sipsejä taas en niin kovin paljoa syö, kuten en karkkejakaan. Joskus vain iskee vastustamaton himo vaikka joihinkin tiettyihin karkkeihin. Nyttenkin mässään Pringlesejä, vaikken niistä erityisemmi välitäkään. Sipseistä pidän eniten X-tran sourcrem&Onion sipseista ja tavan Taffeleista.

Tässä taas tulee Top-5 lista suosikkilimppareistani:

1. Perinteinen Coca Cola

2. Jaffa

3. Pepsi Max

4. Mountain Dew

5. Muumilimsa

Mitään makeaa en kovin paljoa syö. Se on ihan oma päätökseni, koska omaan erittäin heikon sokeripään. Lasillinen tai kaksi, vaikkapa Cocista, riittää siihen, että kikatan ja käkätän koko loppuillan. Tietty väsymys on myös eräs tärkeä tekijä. Monesti ystäväni ovat maininneet, että minun ei tosiaan kannata juoda liikaa limsaa tai muita sokeripitoisia juomia. Kurittomana kakarana en ota limsanjuonnista opikseni ;DD

~raivis

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat