Aku Ankka - Extra

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tämmöinen extra topic. Tuleeko teille extra akkari?

Tämä topic on tarkoitettu extra akkari puheille.

- AF :]

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Minulle tulee sarjis- extra ja melkein jokaisessa on Sander Gullienin sarja. On minulla myös 1999/2000 ekstroja ja myös kirja ekstrat 9-14 2000.

Vierailija

Donald-36, Aku Ankka-Extra ilmestyy kerran kuukaudessa. Piirtäjistä en tiedä... tuonkin tiedän koska sedälleni eli naapurilleni tulee myös Extra. Ankkafani vuodesta 1999!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Aku Ankka - Extra

9MK6 - 09.10.11 09:50 (ID 831762)

Minulle tulee sarjis- extra ja melkein jokaisessa on Sander Gullienin sarja.

Kyllä meillekki tulee. Niin onkin melkein kaikissa tarinoissa (extrassa) sanderin tarina.

- AF

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Lainaus:
Re: Aku Ankka - Extra

Donald36 - 09.10.11 07:09 (ID 831695)

Minulle ei tule. Kuinka usein se ilmestyy? Entä keitä piirtäjiä siinä eniten on? Veikkaan että sama kaarti kuin perus aku ankassakin.

Täällä mummolassa minula on Extroja.. katotaan..

10 asiaa Aku Ankka Extrasta:

1. JOhtosarjan piirtää yleensä Sander Gulien

2. Lehdessä nähdään muitakin Disney hahmoja. Esim. Dumboa, Sepe Sutta, Hiawathaa..

3. Aika paljon Bernadon lyhyitä tarinoita.

4. May ja Bas Heymansin tarinoita näkyy aika paljon.

5. 32 sivua

4. Ilmestyy kerran kuukaudessa.

5. Lisäksi ilmestyy välillä ylimääräinen tuplapaksu, 64 sivuinen extra - Akkari.

6. Tuntemattomien piirtäjien tarinoita, eli piirtäjien, joita ei tavallisessa Aku Ankassa nähdä.

7. Paljon aika lyhyitä tarinoita.

8. Suunnuilleen 5 - 8 tarinaa.

9. Piirtäjiä, joita nähdään eräässä AKu Ankka Extrassa, joka on vieressäni: Miguel, Sander Gulien, Eli Marcos M- Leon, Maximino Tortajada Aguilar, Jose Ramon Bernado, Magic Eye, Mau Heymans.

10. Piirtäjiä, joita nähdään eräässä toisessa AKu Ankka Extrassa, joka on vieressäni: Miguel, Sander Gulien, Jose Ramon Bernado, Mau Heymans, uclides K. Miyaura, May Heymans.

Siinä tietoa Aku Ankka Extrasta! (Itse en ainakaan haluisi tilata.. ehkä..)

~ Danielkymppi

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Vierailija

Lainaus:

Daniel10 - 10.10.11 10:17 (ID 831791)

Lainaus:

Minulle ei tule. Kuinka usein se ilmestyy? Entä keitä piirtäjiä siinä eniten on? Veikkaan että sama kaarti kuin perus aku ankassakin.

2. Lehdessä nähdään muitakin Disney hahmoja. Esim. Dumboa, Sepe Sutta, Hiawathaa..

5. 32 sivua

5. Lisäksi ilmestyy välillä ylimääräinen tuplapaksu, 64 sivuinen extra - Akkari.

6. Tuntemattomien piirtäjien tarinoita, eli piirtäjien, joita ei tavallisessa Aku Ankassa nähdä.

9. Piirtäjiä, joita nähdään eräässä AKu Ankka Extrassa, joka on vieressäni: Miguel, Sander Gulien, Eli Marcos M- Leon, Maximino Tortajada Aguilar, Jose Ramon Bernado, Magic Eye, Mau Heymans.

10. Piirtäjiä, joita nähdään eräässä toisessa AKu Ankka Extrassa, joka on vieressäni: Miguel, Sander Gulien, Jose Ramon Bernado, Mau Heymans, uclides K. Miyaura, May Heymans.

~ Danielkymppi

Mikset haluaisi tilata extra akkaria??

Minulle tulee se. Se on hyvä lehti...

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Lainaus:
Re: Re: Re: Aku Ankka - Extra

AkuFace - 10.10.11 04:42 (ID 831881)

Lainaus:

Daniel10 - 10.10.11 10:17 (ID 831791)

Lainaus:

5. 32 sivua

~ Danielkymppi

Mikset haluaisi tilata extra akkaria??

Minulle tulee se. Se on hyvä lehti...

Liian vähän Ankka tarinoita. Sepe Sutta ja kaikenlaisia muita Disney hahmoja, surkeita piirtäjiä, täytetarinoita täynnä.. JOhtosarja on ainoa hyvä puoli Extrassa.

~ Danielkymppi

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aku Ankka - Extra

Tupelo - 12.10.11 05:48 (ID 832465)

Lainaus:
Tää kuuluu Julkaisut-puolelle. Sorry.

Sä kuulut niuhottajien puolelle. Sorry.

Älä valita... Tupelo.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat