Lyön vetoa...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Koska vastaväitteitä ei kuulunut Topic? -topicissa - johon ideani pistin - päätin pistää topicin käytäntöön.

Elikkäs, tämä on perinteinen leikkitopic muutettuna kilpailumuotoon. Eli, leikissä lyödään vetoa jostakin asiasta mitä seuraavalla kirjoittajalla on, mitä hän tekee, on tehnyt, harrastaa, kuka tai mikä seuraava on. Esim. lyön vetoa, että koirasi on musta. Aluksi kaikilla on 500 pistettä. Niistä pisteet sitten vähenevät tai lisääntyvät, sitä mukaa kun kysymyksiin vastaat. Leikkiin voi tulla missä vaiheessa kautta tahansa. Kuten sanoin, leikissä on kaudet.

Tässä esimerkki leikistä:

Tuulenpuuska-ankka: Lyön vetoa sadalla pisteellä, että seuraavalla on hamsteri.

Takkiankka: Saat sata pistettä, sillä omistan hamsterin. Lyön vetoa 50 pisteellä, että seuraava harrastaa uintia.

Tuulenpuuska-ankka: Valitettavasti menetät nyt 50 pistettä, sillä en harrasta uintia... jne.

Nyt siis Tuulenpuuska-ankalla olisi 600 pistettä ja Takkiankalla 450 pistettä.

Kisan sitten voittaa se käyttäjä, jolla on kauden päätyttyä eniten pisteitä.

Perustietoja:

-Kisassa on kaudet, jotka kestävät

ajan, jonka katson sitten leikin suosion mukaan. -Käyttäjältä KAKSI viestiä per päivä. Tällä yritän vähentää spämmiä topicista.

-Hieman omatuntoa, eli ei mitään sellaisia kysymyksiä, like onko seuraava poika. Eikä tälläisestä kysymyksestä ainakaan anneta mitään sadan pisteen summia.

-Vähennän käyttäjältä pisteitä mikäli äsken mainittu toteutuu. Voin myös vähentää tuota viestejä/päivä -sääntöä mikäli se rikotaan, tai käyttäytyminen ei ole hyvää.

-Pistäkää viestin alkuun aina pistemäärä, joka sillä hetkellä sinulla on. Mikäli kansa haluaa, lisään pisteet sitten aloitusviestiin.

-Maksimi pistemäärä, jonka voi pistää peliin on 100 pistettä, ja vähimmillään peliin voi panna 20 pistettä.

Tulen itsekkin mukaan. Nyt siis minulla on 500 pistettä.

Juups, ensimmäinen veikkaus tulee tässä: Lyön vetoa 20 pisteellä, että seuraava asuu Helsingissä.

Sivut

Kommentit (107)

Vierailija

En asu helsingissä. Sinulla on siis 4980p?

Lyön 5000p vetoa että seuraava asuu suomessa... : ))

-Cloude, up in the sky-

Vierailija

Ei en asu helsingissä päinkään eli menetät 20 pistettä. =D

Lyön 20 pistettä vetoa, että seuraavalla on profiilikuvassaan joku ankanpojista.

Näinkö?

// Hups! Cloude ehti edelleni! Asunhan minä Suomessa mutta eikös pisteitä ollut aluksi 500 eikä 5000?

-Tepe

SuperÄijä
Seuraa 
Liittynyt27.12.2009

Lainaus:
HP:

Et tainnut lukea aloitusviestiä huolella, alussa kaikilla on 500. Ja ei, en asu suomessa. Mutta Suomessa kylläkin.

//: Olin hidas, mutta avatarini ei silällä yhtään ankanpoikaa (korjatkaa jos olen väärässä), eli Tepeltä 20 pistettä pois.

Lyön 500 pistettä (all in, toivottavasti mennee oikein, muuten mun kisailut on kisailtu) vetoa että seuraava on rekisteröitynyt akuankka.fi sivustolle.

///: Korjaus: Veikkaukseni on 100 pistettä, johtuen ahdasmielisestä all in-onnenonkijoita syrjivästä säännöstä.

Vierailija

Lainaus:
Cloude: En asu helsingissä. Sinulla on siis 4980p?

Kröh, minulla on nyt 480 pistettä...

Ja maksimipistemäärä, mitä sai veikata, oli 100p.

Ja vielä, juuri sanoin, ettei tuollaisia kysymyksiä hyväksytä. Tämä siis tarkoittaa, että pääsen heti hylkäämään kysymyksesi.

Lukekaa se aloitusviesti!

//: Hypätkää yli.

//: Juu, ja pistäkää se pistemäärä viestiinne! Nyt minulla siis on 480 pistettä.

//: Myös Superille tiedoksi, ettei yli sadan pisteen kyssäreitä saa kysyä.

Muistakaa:

Lainaus:
-Hieman omatuntoa, eli ei mitään sellaisia kysymyksiä, like onko seuraava poika/asuuko seuraava Suomessa/onko seuraava tietokoneella/onko seuraava rekisteröitynyt akuankkaan. Eikä tälläisestä kysymyksestä ainakaan anneta mitään sadan pisteen summia.

>XRoke>

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

SuperÄijä:

Lainaus:
Lyön 500 pistettä (all in, toivottavasti mennee oikein, muuten mun kisailut on kisailtu) vetoa että seuraava on rekisteröitynyt akuankka.fi sivustolle.

///: Korjaus: Veikkaukseni on 100 pistettä, johtuen ahdasmielisestä all in-onnenonkijoita syrjivästä säännöstä.

Et saa yhtään pistettä, koska tuo on ihan turha kysymys.

Nyt minulla on siis 500 pistettä, ja..

Lyön 50 pisteellä vetoa, että seuraavalla on lemmikki eläimenään koira.

~ Danielkymppi

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Vierailija

Harmi kyllä, menetät 30 pistettä. Minä taas lyön vetoa 50 pisteestä, että seuraavalla on musta tukka.

~Spekkis, magic ninetynine~

Vierailija

No, nyt sitten menetit 100 pistettä. Minä taas nyt lyön vetoa 50 pisteestä, että seuraava asuu kerrostalossa.

Mun pisteet nyt: 450

~Spekkis, magic ninetynine~

Vierailija

kyllä. Asun myös rivitalossa koska vanhempani on eronnut.

lyön vetoa 0 pistettä että seuraavalla on koira

Pisteeni : 0

- AF :] Aina Online :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat