Oletko oikea Ankisti?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mä oon ainaski Ankisti. Mulla on kaikki Akkarit vuodesta 1887, vain numero 12 vuosi 2004 puuttuu. Hankin just 10 minaa sitten 3 kansiota, akut kun tuuppaa katoamaan (ja rikkoutumaan). Harmi kyllä vain että sinne mahtuu vain puolen vuoden akkarit, tuun tarvii niit 10.000

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Oot kyllä aika kova ankisti jos sulla on Akkareita 64 vuotta ennen ensimmäisen suomalaisen lehden ilmestymistä. : D

:KK:

akulinna777
Seuraa 
Liittynyt14.9.2011

No mä ainakin oon Ankisti. Mulla on kuusi iiisoa pinkkaa akkareita,taskareita,roope-setiä,mini-taskareita,taskarin teemanumeroita jne,jne,jne,jne,jne... Sekä vielä 7 kansiota täynnä akkareita, plus risat(risoista kertyy kyllä aikapaljon).

PS. Lupaan etten valehtele!

Vierailija

No kyllähän minä olen (Kait) oikea Ankisti. Mä oon lukenut kaikki Rosan kirjat/Tarinat, Muulla on Feriolin nimmari jne...

Kaikkea muutakin toki löytyy!

-Markus Ankka-

Vierailija

Totta kai olen oikea ankisti. En nyt rupea luettelemaan montako taskaria ja muita on. Eiköhän se jo kerro hieman keräilystäni, että olen jo monta vuotta niitä keräillyt. Lähes joka päivä niitä tulee luettua ja innostus vain jatkuu. Loppua ei siis näy.

Vierailija

Of course olen Ankisti! Olen lukenut sitä aina. : ) Tai kun olin pieni minulle luettiin sitä, kun en itse osannut vielä lukea.

-Saikku

Vierailija

Kyllä olen ankisti! Akkarilehtiä on metrin pino, kymmeniä kovakantisia, 70taskaria, akkarin sivuilla profiili, ja kirjastoautosta lainaan aina taskareita. :]

Vierailija

Olen varmasti Ankisti! Olen lukenut Aku Ankkoja jo vuodesta 2005, eli olen lukenut niitä jo 6 vuotta ja hyllytkin pursuaa Aku Ankkaa.

-Madcrock

Vierailija

Olen omistan 11 215€ edestä ankkoihin liittyviä asioita.

PS:en valehtele

PPS:hyvä myydä vanhana voitolla;)

Raharuhtinas rahojen perässä

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat