Ensimmäinen...?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Topicissa olisi siis tehtävänä kysyä seuraavalta Esim. Ensimmäinen Akupedia kirjoituksensa.

Esim.

Käyttäjä1:

Mikä on ensimmäinen lelusi?

Käyttäjä2:

Ensimmäinen lelunin oli pehmolelu.

jne...

PS.Jos joku kysyy esim.Mikä oli ensimmäinen galleria työsi? Ja jos sinulla ei ole piiroksia galleriassa voit odottaa että joku toinen vastaa TAI mikä on hienoin työsi esim.Kotonasi.

Toivottavasti ymmärsitte...

-Markus Ankka, Ankkailua jo vuodesta 2001-

Sivut

Kommentit (52)

Vierailija

Lukema?Itsetekemä?

Eka lukemani: En tarkalleen muista muistaakseni kuitenkin Taskarin teemanumero 17 joku tarina...

Eka oma sarjani: Tee-se-itse auto.(Yksisivuinen)

Nxt. Eka Ropsusi?

-Markus Ankka,ankkailua jo vuodesta 2001-

Vierailija

Ropsu? Mikä se on? NexT: Eka itse-tekemäsi sarjis kirja? (Mun on AKU ANKKA MINI EXTRA 26 SIVUA - Se on mini-skidi kirja. Se on 2,5 senttii korkee ja 2,8 senttii levee.)

Vierailija

Se taitaa olla: Akulla menee hyvin. Se on semmonen mini mini mini mini kirja. :) Siin Iines ja Aku menee johonkin juhliin ja niil on tosi kivaa.. Öö??

NEXT: Ensimmäinen pehmolelusi?

Vierailija

Ensimmäinen sananiko? Ensimmäinen sanani oli Äitä joka tarkoitti Äiti.(En silloin osannut puhua kunnolla,aravtenkin).

Ja Vali Ropsu tarkoittaa Roope-Setä-lehteä.

Nxt.

Ensimmäinen opettajasi koulussa?

Vierailija

No, (Kait se oli tämälläinen...) mun eka polkupyörä oli sellainen missä oli soittokello, jossa oli Mikki Hiiri, sitten se oli violetti, johon oltiin punaisella kirjoitettu "Helkama".

Nxt.

Mikä oli ensimmäinen lelusi?

Vierailija

Se oli tälläinen:

Lainaus:
Kia K

Kia K! Hän on salainen agentti! Jännää! Siksi minulla on muuten tuo nimimerkkikin!

Hehheh... Kaikki alkupään viestini eivät olleet läheskään yhtä hyvälaatusia... XD

Mikä oli ensimmäinen ruoka, jota söit? (Siis kiinteä ruoka.) Jos muistat!

-Kia K.

Ps. Mitä ihmettä? Viestin kopiointi ei onnistunut!?! (Siis kokonaan...)

Vierailija

Kotona vai tänne akkarinsivuille? tänne ensimmäiseni tulee viikonlopun aikana. Ensimmäinen pyöräsi? Ankkafani vuodesta 1999!

raivo_ankka
Seuraa 
Liittynyt10.11.2009

//Kasper pomppasi edelleni. Eka pyöräni on joku ikivanha Nopsa-merkkinen pyörä, joka on nykyään pikkuveljelläni. Ajelen sillä joskus ihan huvin vuoksi hakemaan postia tms. ;DD

Niitä on ykinkertaisesti liikaa! Ensimmäiset söhersin luultavasti seiniin. (kuriton kakara ;DD)

Ensimmäinen lukemasi kirja?

~raivis

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat