Leijonakuningas Diamond Edition 2011

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Hei!

Onko joku jo hankkinut itselleen uusimman Leijonakuningas-DVD:n/Blu-Rayn? Huomasin eilen sen ilmestyneen tällekin paikkakunnalle kauppoihin sellaisena pakettina, jossa oli sekä DVD- että Blu-Ray -levy. Sisällä oli siis kaksi levyä, joista molempia pystyi soittamaan Blu-Ray -soittimella mutta vain DVD:tä DVD-soittimella. Rupesin sitten empimään, kun muissa samankaltaisissa Disney-julkaisuissa oli elokuva ja suurin osa lisämateriaalista Blu-Ray: llä ja DVD: llä vain pari hassua peliä. Netistä löysin sellaisen tiedon, että pelkkä DVD julkaistaisiin tämän kuun loppupuolella, mutta tällä levyllä ei olisi läheskään niin paljon lisämateriaalia/erikielisiä versioita kuin Blu-Ray/DVD-julkaisulla.

Jos joku siis on hankkinut jommankumman näistä, olisin superiloinen jos voisit kertoa, onko tuossa yhteisjulkaisupaketissa varmasti sama sisältö molemmilla levyillä? Ja/tai millaista lisämateriaalia pelkässä DVD-julkaisussa on? Ei hirveästi huvittaisi ostaa turhaan kahta levyä kun ei toista pysty käyttämään (meillä ei ole Blu-Ray -soitinta), mutta jos DVD-julkaisu on niin paljon rajoitetumpi, niin pakko kai se on sitten hommata..

Ja jos tästä aiheesta on jo topic, linkittäisitkö sen minulle?

Kiitos! :)

Kommentit (7)

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Se on hyvin todennäköistä, että sitä erikoimateriaalia on Blue-Rayssä enemmän. Yleensä valmistajat laittavat niihin enemmän ekstraa.

Itse ostin julkaisun vain dvd:nä, koska Blue -Ray-soitinta minulla ei ole (eikä tule) ja siitä syystä DVD on ihan riittävän hyvä. Eikä esktroja tarvii olla niin kamalan paljon. Se leffahan siinä on olennaisin. Oma elokuvani on vielä tulossa, varasin sen CDON.COM (osoite: www.cdon.fi) ja koska julkaiseminpäivä on vasta 24.10, saan odottaa vielä vähän aikaa. Lisäksi toimitusaika siellä on 2-5 arkipäivää.

Vierailija

Kiitoksia vastauksista! Ostin sitten tuon yhteisjulkaisun ja huomasinkin omakohtaisesti, että asia on juuri näin, suurin osa lisämateriaaleista (ja mm. tanskalainen ja norjalainen dubbi) olivat Blu-Ray: llä. Mutta eipä tuo sen kummemmin minua harmita, elokuvahan se nimenomaan on tärkein : -) ja jos joskus meille Blu-Ray-soitin tulee, niin onpahan sitten valmiina tuo. Eikä tarvinnut edes täyttä hintaa maksaa, kun maksoin osan lahjakortilla : D

Vierailija

Minä itse hankin muutama vuosi sitten itselleni Leijonakuningas-juhlajulkaisu-dvd:n, jossa on 2 levyä, toisella levyllä on elokuva ja tisella kaikenlaisia ekstroja mm. elokuvan tekemisestä sekä Hakuna Matata-musiikkivideo, joka on myös Leijonakuningas-vhs-kasetilla lopputekstien hälkeen.

Wikipedia:

"--julkaistiin DVD:nä vuonna 2003 kahden levyn juhlajulkaisuna. Elokuvan ääntä ja kuvaa oli digitaalisesti remasteroitu, sekä siihen lisättiin täysin uusi vaihtoehtoinen kohtaus, johon tuli uusi laulu "Aamuraportti". Aamuraportin on säestänyt Elton John sekä Tim Rice. Juhlajulkaisu sisältää myös runsaasti lisämateriaalia kuten pelejä, poistettuja kohtauksia sekä dokumentteja elokuvan tekemisestä."

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat