Hymiöt-Topic.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Päätin tehdä ajan kuluksi tällaisen topan... eli tehkää hymiöitä mahdollisimman monia ja niitä missä on ankkojen kuvia esimerkiksi: :@ :)

Kommentit (5)

Vierailija

Mäkin olen tehnyt tälläisen ja se lukotettiin...

"DTNW" :]:@:(:):[:o:'(:s8-)

Vierailija

Lainaus:
Hymiöt-Topic.

kasper99 - 15.10.11 04:46 (ID 833332)

Päätin tehdä ajan kuluksi tällaisen topan... eli tehkää hymiöitä mahdollisimman monia ja niitä missä on ankkojen kuvia esimerkiksi: :@ :)

Just näin. Topicceja tehään aina ajankuluksi. Ylläpidon pitäs ottaa vähä tiukempaa linjaa tähän turhien topiccejen tekoon, spämmiin ja varamodeiluun. Koko sivusto täynnä tälläistä roskaa. Kovinkaan monella "järkevällä" foorumilla ei puhuta topic-merestä.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Minkäs sille mahtaa ettei porukka ymmärrä tälläisen olevan spämmiä, vaikka kuinka yrittää opastaa. Jatkuvasti tulee uutta porukkaa ja useimmat uusista on on nuoria, joille tämä foorumi on ensimmäinen eli niitä huonoja topiceja tulee aika varmasti. Ei siinä auta kuin aina selittää sama asia. Varamodeilu on saatu jo suurimmaksi osaksi kitkettyä pois.

Tälläisiä topiceja on ollut aiemminkin ja kaikki ne ovat menneet lukkoon, koska nämä ovat pelkkää spämmiä! Viesti, joka on täynnä hymiöitä ei ole mikään järkevä. Lukkoa tulee. Topiceja ei tosiaan tehdä ajankuluksi vaan niitä tehdään pitkän pohdinnan jälkeen ja topiceissa kuuluu olla jotain ideaa.

http://www.akuankka.fi/akupedia/1510/aku_ankan_nettisivut_hymiot

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat