Hymiö-sarjikset/tarinat-Topic.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Täällä voitte tehdä tarinoita hymiöillä. Esim: :[ :] :Z Ankanpojat vauhdissa! :@ Aku jahtaamassa heitä! 8-) Roope perimässä velkoja! (h) Voi ei! Karhukopla yrittää ryöstää Roopen! Hullunmylly on käynnissä. (Mutta nyt minä menen iltapalalle ja sen jälkeen nukkumaan), Huomenna taas! :] Tsau.

Kommentit (4)

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Lainaus:
Hymiö-sarjikset/tarinat-Topic.

kasper99 - 17.10.11 09:32 (ID 834379)

Täällä voitte tehdä tarinoita hymiöillä. Esim: :[ :] :Z Ankanpojat vauhdissa! :@ Aku jahtaamassa heitä! 8-) Roope perimässä velkoja! (h) Voi ei! Karhukopla yrittää ryöstää Roopen! Hullunmylly on käynnissä. (Mutta nyt minä menen iltapalalle ja sen jälkeen nukkumaan), Huomenna taas! :] Tsau.

Varastit ideani! Olin juuri tekemässä samanlaista! Hyvä topic!

Pitää vain osata hymiöitä, vaikka minä en niitä kyllä oikein osaa.. Eräänä päivänä :D oli hyvin iloinen. Hän käveli puistossa, jossa tapasi 8-). Hän oli tyrmistynyt! Iloinen :D kysyi: Mikä sinulla on? "(h) yrittää ryöstää minua äkäisinä!" valitti 8-). Ja niin :D ja 8-) menivät rahasäiliölle, ja näkivät siellä (h). :[, :] ja :Z olivat sidottu köysiin. :Z selitti viahisena, mitä oli tapahtunut. Silloin :D suuttui! :@ muuttui vihaiseksi, ja sanoi: "(h) ei voi kohdella holhokkejani tuolla tavalla! Silloin :( sanoi, että heitä ei pysäytä mikään. Silloin kaikki (h) tulivat paikalle jonkin ison koneen kyydissä, joka ampui laserilla Roopen rahasäiliön halki. 8-) pyörtyi siihen paikkaan. :@ sanoi entistäkin vihaisempana: Kuinka kukaan voi kohdella 8-), ja poikia tuolla tavoin. Nyt paloi hermot! (Jatkuu seuraavassa viestissäni myöhemmin..)

~ Daniel10

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Vierailija

Kun I-) oli pyörtynyt sai :D tuuman. Mutta silloin tuli (6). Hän kerkesi varastaa I-) ensi-lantin. Onpa aika moinen soppa! Kun :D Sai tuuman hän lähti toteuttamaan sitä. Pian :D oli hankkinut vehkeen jolla pystyisi vapauttamaan :Z, :] ja :[ ,saaman ensi-lantin takaisin ja pysäyttämään (h): lan. (mutta mikä se onkaan, selviää se seuraavassa vistissä!) T: Vali :@

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hymiöstoori toki ihan hauskahko idea, mutta ei se sovi mun mielestä foorumille, mielummin johonkin chattiin missä meno on rennompaa. ytkin hymiöitä on vain rajoitetusti, joten rajaa aika paljon hommaa. Hymiöt ei muutenkaan ole leikkimistä varten. Niiden on tarkoitus ilmaista jotakin asiaa. Liika hymiöidenkin käyttö voidaan tulkita spämminä, muistakaa se. ; )

Lisäksi tämähän taas ei kuulu nettisivut osioon mitenkään vaan oikea paikka olisi ollut ennemmin kyselyt ja viailut osio, jossa kaikki Disney-aiheiset leikit ovat. Nettisivut oisoon kuuluu vain keskustelu näistä sivuista.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat