Musiikki visa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli laitan tähän kysymyksiä ja kun kysymykset on ollut n. viikon laitan uudet. Kysymyksiä on aina 5-15. Ja yritä olla etsimästä netistä vastauksia. Minä tiesin ne, vain varmistin vastaukset netistä.

Kysymyksiä:

1.Minä vuonna pidettin ensimmäiset Euroviisut?

2.Missä maassa ne pidettiin?

3.Minä vuonna Mozart on syntynyt?

4.Minä vuonna ABBA oli Ruotsin edustajana Euroviisuissa?

5.Kenen kappale on Black Night?

6.Mistä kappaleesta on Michael Jacksonin esittämä Pepsi mainos- laulu?

7.Kuinka monta vuotta The Beatles oli aktiivisena?

8.Minkä maalainen yhtye on The Baseballs?

9.Mitä katsojat heittelevät valkokangasta kohti katsoessan The Rocky Horror Picture Show:ta teatterissa?

10.Mikä on Tina Turnerin oikea nimi?

-ABBA, ainoa hyvä juttu Ruotsista

Kommentit (3)

Vallu
Seuraa 
Liittynyt9.9.2015

6.Mistä kappaleesta on Michael Jacksonin esittämä Pepsi mainos- laulu?

Vastaus: Billie Jeanista, sillä olen Michael Jackson fani ja tiedän kaiken hänestä :))))))

10.Mikä on Tina Turnerin oikea nimi?

Vastaus: Kaikki kasari ja ysäri musa menee, joten tiedän tämänkin vastauksen: Anna Bullock

----------

Kysymys: Miltä albumilta on Rammsteinin kappale Mein Teil?

Talvi on tulossa, syksy on jo tullut.

Nostalginen fantasiaropekartta: https://imgur.com/a/URc3j

Valtiopelin uusi mutta karkea kartta: https://imgur.com/a/JabOo

Robo
Seuraa 
Liittynyt17.6.2014

Jos katsoisitte viestin päivämäärää.

Allekirjoitus eli nimikirjoitus tai autografi on nimen kirjoitettu asu tai muu tunnistusmerkki, jonka henkilö kirjoittaa asiakirjaan todisteeksi henkilöllisyydestä ja tahdosta. Henkilökohtaiseen allekirjoitukseen käytetään yleensä omaa nimeä tai sen lyhennettä. Se toimii sinetin tavoin. Suomen kielessä nimikirjoitus tarkoittaa jonkin henkilön nimeä hänen itsensä käsin kirjoittamana. Samaa tarkoittaa sivistyssana autografi (ruotsin autograf < kreikan sanoista αὐτός autós, "itse", ja γράφειν gráfein, "kirjoittaa"). Allekirjoituksella tarkoitetaan yleensä samaa kuin edellisillä, mutta sen on käsitteenä laajempi. Taideteokseen tehty allekirjoitus on signeeraus.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat