Keksi käsikirjoitus-leikki

Seuraa 
Liittynyt1.3.2011

Tämän leikin otsikon perusteella ymmärtää, että keksi käsikirjoitus, mutta tässä on säännöt:

Säännöt:

Otan leikkiin mukaan ekalle kaudelle 12 käyttäjää ja jonkun verran tuomareita. Osallistujien pitää keksiä käsikirjoitus ja yrittää päästä finaaliin. Jokaisella kieroksella pitää keksiä yksi eri käsikirjoitus ja joka kieroksella tiputetaan yksi käyttäjä ja valitaan parhaimman käsikirjoituksen keksimän käyttäjän. Ja yksi kausi kestää kaksitoista viikkoa ja yksi kierros yhden viikon ja joka viikolla tippuuu yksi käyttäjä. Tässä kilpailussa on SUOJIA, joiden avulla voi välttää tippumisen ja sen tilalle tippuu joku muu. Suojan saa jos SINUN käsikirjoitus valitaan kierroksen parhaammaksi ja sen avulla sulle merkitään suoja. Suoja merkistään tällä merkillä :) osallistujan nimen perään. Tippuneet merkitään tällä merkilä (h) Jos kyseinen käsikirjoittaja ei ole ilmoittanut tarinansa niin hän tippuu armottomasti ellei hänellä ole SUOJAA!

Tuomareiden ohjeet

Kun kaikki osallistujat ovat kertoneet tarinansa niin tuomarit ehdottavat mielestään parhaimmat tarinat. Tuomarit äänestävät parhaimman tarinan ja minä tiputan yhden osallistujan. Jos ääniä tulee jollekulle yhtä paljon niin minä päätän kuka tippuu!

TÄMÄ KAUSI ALKOI JO, MUTTA MUKAAN SAA TULLA 1.10 SAAKKA!

(sori caps)

Osallistujat:

-Pantheon

-Donald36

-Simppu 16

-Agur Ankka

-

-

-

-

-

-

Tuomarit:

-Nupu Ankka

-DuckThatNeverWas

-Kia K

-Jac

-LäPä*7

-Tupu,Hupu,Lupu ja Rupu (jos hän ilmestyy)

-Ansku (jos hän ilmestyy)

-Saikku XD XD

-Fort Tripla

(lisää tuomareita voi ilmestyä pian)

Kauden voittajat:

-

-

-

Finalistit (jotka ovat käyneet finaalissa):

Eli ensimmäinen kierros alkaa huomenna klo: 18:00. En pakolla ole silloin koneella ja pyydän ylläpitäjiä/tuomareita joskus käydä tarkistamassa.

Aloitetaan! Kuka osallistuu????

T:Nupu Ankka

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Tuota... Eikös tämä ole aika samantapainan kuin minun Tarinankirjoituskilpani, vai tehdäänkö tässä käsikirjoitusta Aku Ankka-tarinalle? Aloitusviestistä ei oikein saanut selkoa.

Tuomariksi voin kyllä ryhtyä, jos niin haluat! :D

-Kia K.

nupu ankka
Seuraa 
Liittynyt1.3.2011

Lainaus:
Re: Keksi käsikirjoitus-leikki

Kia K - 24.10.11 03:38 (ID 836501) Tuota... Eikös tämä ole aika samantapainan kuin minun Tarinankirjoituskilpani, vai tehdäänkö tässä käsikirjoitusta Aku Ankka-tarinalle? Aloitusviestistä ei oikein saanut selkoa. Tuomariksi voin kyllä ryhtyä, jos niin haluat! :D -Kia K.

No ehkä, mutta tässä ei pidä kirjoittaa koko tarinaa vaan selittää se tarina parilla lauseella. Ja pitää keksiä käsikirjoitus Ankka hahmoille, eli pitää tehdä Ankka-tarina. Tällä tavalla teet käsikirjoituksen parilla lauseella:

Tässä tarinassa Karhukopla kidnapaa Tupun,Hupun ja Lupun ja vaativat heistä lunnaat ja pälä pälä pöl.

Ps. Kiiti, että ryhdyit tuomariksi! :D

T:Nupu Ankka

Vierailija

Okei, joo, nyt tajusin! Mutta minusta käsikirjoitusten pitäisi olla hiukan pidempiä, Esim:

Karhukolpla voisi alussa kehitellä suunnitelman kidnappaamiseen, jne.

-Kia K.

Vierailija

"Miss"? Olenko minä joku "missi" vai? Ei vaiteskaan, älysin kyllä jutun!

Jos saan muuten antaa yhden vinkin, niin kannattaa mainita tuolla aloitusviestissä, että nyt tehdään Ankka-tarinaa!

Tarinoillehhan voisi muuten aina antaa aiheen...?

-Kia K.

Donald36
Seuraa 
Liittynyt20.3.2011

Lainaus:
nupu ankka: Tällä tavalla teet käsikirjoituksen parilla lauseella:

Tässä tarinassa Karhukopla kidnapaa Tupun,Hupun ja Lupun ja vaativat heistä lunnaat ja pälä pälä pöl.

Oikeastaan tuo ei ole oikea käsikirjoitus.

Minäkin haluaisin osallistua.

Vierailija

Minä voisin tulla tuomariksi, mutta jos ei enään mahdu tuomareihin, niin tulen mukaan!

//LäPä, tavataanko 25.10. Valintatalon edessä?

Vierailija

Mitä minä tuomarina niiku teen???? Valitsenko parhaan käsikirjoituksen vai mitä?

"DTNW" kysyy. :o

//Aa! Tajusin! ;) Mutta äänestetäänkö me paras vai miten?

LäPä7*
Seuraa 
Liittynyt1.11.2010

Kisan pitäis alkaa tänään....

~Tuomari LäPä7*~

/Simppu, kerkeän tänään (25 päivä), klo 18 tavata... Muulloin en...: s

//Eikun ei se käy! Ilmoita Quakessa sun numero! : )

nupu ankka
Seuraa 
Liittynyt1.3.2011

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Keksi käsikirjoitus-leikki

DukcThatNeverWas - 24.10.11 09:31 (ID 836693) Mitä minä tuomarina niiku teen???? Valitsenko parhaan käsikirjoituksen vai mitä? ________________________ "DTNW" kysyy. :o //Aa! Tajusin! ;) Mutta äänestetäänkö me paras vai miten?

Kun kaikki osallistujat ovat kertoneet tarinansa niin tuomarit ehdottavat mielestään parhaimmat tarinat. Tuomarit äänestävät parhaimman tarinan ja minä tiputan yhden osallistujan.

Lainaus:
Agur Ankka: Re: Re: Keksi käsikirjoitus-leikki 24.10.2011 19:11

Tuomariksi hakisin...

Anteeksi, mutta tuomareita on jo tarpeeksi, mutta kisaan voit osallistua. Laitan nimesi listaan, mutta ilmoita JOS et halua osallistua!

Ps.Lisään tuomareiden ohjeet aloitusvieestiin!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat