Viikon kysymys.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tämän keskustelun aikeena olisi vähentää kaikenmoisia kysymyksiä.Jokaiselle topicille ei erikseen tarvitse tehdä topicia.Kun kysymyksiä voidaan kysyä täällä.Tarkoitus on tämä.

-Tehdään joka viikon maanantai äänestys missä on aiheita uudelle kysymykselle.Äänestetään niistä paras

-Sitten vain keskustellaan kysymyksestä.

Esim nyt vaikka näin

Lainaus:
viikon kysymys - Oletko koskaan ollut tappelussa

Lainaus:
joku - olen(ja hän kertoo milloin ja mistä syystä)

Toivottavasti nyt ei ihan turha.Haulla en ainakaan samanlaista löytänyt, joten lukottakaa jos siihen tarvetta näkyy.

Viikon kysymyksen aiheita:

-Miksi Suomi, niin Ankka hullu maa?

~Aksu~

Kommentit (7)

Vierailija

No, Suomea sanotaan Ankkahulluksi maaksi, sillä siellä on niin vähän asukkaita muihin maihin verrattuna, mutta niin paljon lukijoita.

Robin Ankka

nupu ankka
Seuraa 
Liittynyt1.3.2011

No varmaan se liittyy saunaan. Mutta eiväthän Suomalaiset lue usein Batmania, eli Aku Ankka on paljon mielikiintoisempi!!! AKU ANKKA JYRÄÄÄ!!!!

T:Nupu Ankka

Vierailija

Älkää kirjoittako Suomalaiset : D kielioppii..

No, se on kait sattumaa? Ihan hyvin vois olla joku toinen maa samassa asemassa.

Vierailija

Eikö tämä ole vähän sama asia kuin yleinen gallup? Sieläkin on viikon kyssä ja se on suositumpi...

"DTNW" :]

Vierailija

Ei tämä ole sellaista jännää keskustelua.Tästä voi tehrä vaikka sellaisen että,kukavaan voi milloin haluaa pistää kyssärin.Esim mä voin alottaa vaikka heti uuden kysymyksen jos haluun.

~Aksu~

//Sitä ei muuten avausviestissä lukenut,ja otsikkokin on hieman harhaan johtava.Onko mulla oikeuksia muokata tota otsikkoo,vai luokitellaanko se vääryydeksi?

///Jaa,no tää tais jo upota...:/

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat