AA.FI/KAUPPA

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Oletteko koskaan ostaneet tuolta mitään? Olen aikeissa ostaa sieltä sellaisen Aku Ankka T-paidan. :[

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Olen ostanut, nimittäin Ankka t-paidan.Enkä oo ihan varma ostinko jopa Carl Barksin parhaatkin.Kannattaa silti ostaa ehkä sellaset, mitä saa muualtakin, muualta.On siellä aika kallista verrattuna esim. Anttilaan...Mutta eihän noita paitoja muualta saa.

~Aksu~

Vierailija

Minulle tilataan akkari-lehteä, joten joskus siinä tulee sellainen etu-kuponki ja saan tuollaisen Aku Ankka T-paidan 5€:lla

kjjsvvscyifod
Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Minulle on tilattu tuolta kaksi T-paitaa ja pari Rosan kirjaa. Ihan kiva paikka tuokin, kun sieltä saa juuri noita T-paitoja, ja mistään muualtahan niitä ei saa. (Ellei joku vie kirpparille)

En voi ihan sanoa että se olisi kamalan halpa paikka, mutta ainakin sieltä on tosi helppo tilata kaikenlaista ja on siellä ihan kattava valikoima akkareita, ja muitakin kirjoja.

Lainaus:
thlr: Katsokaapas nuo viisi alinmaista tarina!: http://www.akuankka.fi/kirjasto/julkaisu/numero/1352[/quote]

Mitä niistä, 5 osaa, vaikka samaa tarinaa, onko se nyt niin ihmeellistä?! Mulla muuten on tuo teemanumero. Ja näemmä kun ilmoitit, ettet käy täällä enää, se oli selvästikin itkuviestien keräämistä, koska olit pois melkein pari viikkoa ja nyt olet täällä taas.

~Pööpötin jyrää~

tupu,hupu,lupu ja rupu
Seuraa 
Liittynyt8.2.2011

Lainaus:
Re: AA.FI/KAUPPA

kuukupööpötin - 25.10.11 07:34 (ID 837211)

Lainaus:
thlr: Katsokaapas nuo viisi alinmaista tarina!: http://www.akuankka.fi/kirjasto/julkaisu/numero/1352

Mitä niistä, 5 osaa, vaikka samaa tarinaa, onko se nyt niin ihmeellistä?! Mulla muuten on tuo teemanumero. Ja näemmä kun ilmoitit, ettet käy täällä enää, se oli selvästikin itkuviestien keräämistä, koska olit pois melkein pari viikkoa ja nyt olet täällä taas.

~Pööpötin jyrää~[/quote]

Tarkoitin tuolla vain sitä, että nuo ovat Pikku-Aku tarinoita, eivätkä ne myöskään ole Kari Korhosen piirtämiä! Ja sitäpaitsi, olin aivan kahden paikan valveilla, jättäisinkö Aku Ankan nettisivut vai jatkaisinko niissä. Koko ajan tuli eri mieli minulle tuosta asiasta.

Vierailija

JEEEE!! T,H,L&R palasi!! NO sitten asiaan. Olen ostanut t-paidan, Carl Barksin parhaat, ja kuus kansioo!

T:VALI :Z :] :[ :@ ;) (6)

Vierailija

Hmm... vähäsen veljen-accountilla ostettu. Sain sellaisen paidan ja sitten Giorgio Cavazzanon kirjan signeerattu!

-Kultaparralla on kultainen parta

LäPä7*
Seuraa 
Liittynyt1.11.2010

Olenhan minä ostanut, en muista mitä, mutta aika paljon olen kuitenkin ostanut! : ) Tosin, mulla on 4. käyttäjää täällä, niin mä oon ostanut yhellä niistä, en tällä. Se on minun ja äidin yhteinen, jolla käymme AA.fi kaupassa!

~LäPä

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat