Mikä on moderaattori??????

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Miten joillain esim hiidenkirnulla on moderaattori miten semmoisen saa???????????????SANOKAAAAA!!!!!!

Kommentit (4)

Vierailija

Moderaattorit ovat ylläpitäjiä. Modeksi pääsevät vain harvat ja valitut jotka eivät tee tälläisia turhia topiceja ja käyttäytyvät hyvin. Moderaattoreita ovat tietääkseni _wonderlust_, Hiidenkirnu, AkeMake, h0rsma ja Toimitus.

-ABBA, ainoa hyvä juttu Ruotsista

Vierailija

moderaatori eli mode on sivuston ylempiarvoinen käyttäjä, jolla on oikeus poistaa muiden viestejä, lukottaa topicceja ja muutenkin valtaa enemmän kuin meillä tasamaantallaajilla. Modeksi pääsee tietääkseni siten, että käyttäytyy asiallisesti, on yli 15 ja on ollut rekisteröityneenä pitkään.

Anteeksi modet jos kerroin pilipali juttuja!

edit: Abba ehti ensin.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Otsikkoon vain yksi kysymys-/huutomerkki, ja kysythän seuraavaksi foorumiin liittyvistä asioista täällä: http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/8/viestiketju/18623/ukk_usein_ky...

Lainaus:
ABBA: Moderaattorit ovat ylläpitäjiä.

Emme ole ylläpitäjiä, vaan ylläpidon nimittämiä "poliiseja". Valvomme foorumia, pidämme keskustelun siistinä ja autamme muita käyttäjiä. Minä, Hidis ja Make olemme alunperin tavallisia käyttäjiä, jotka toimitus on pyytänyt modeiksi. ABBAn mainitsema h0rsma on yksi Sanoman modeista, jotka muuten toimivat käyttäjiltä näkymättömissä. Toimitus-nickiä puolestaan käyttävät nimensä veroisesti toimituksen tyypit.

Modeksi ei pääse/joudu kovin helposti, eikä modeksi voi itse hakea. Uusia tulee, jos me käyttäjämodet toivomme jotakuta modeksi tai ylläpito haluaa nimittää uuden valvojan sivuille. Näin tuskin tapahtuu lähitulevaisuudessa.

//

Lainaus:
Aku-98: Modeksi pääsee tietääkseni siten, että käyttäytyy asiallisesti, on yli 15 ja on ollut rekisteröityneenä pitkään.

Konkreettista ikärajaa ei ole, mutta elämänkokemus (foorumikokemuksesta puhumattakaan) on välttämätöntä erinäisissä modehommissa. Lisäksi pitäisi tulla toimeen mun, Hidiksen ja Maken kanssa, koska teemme tiiviisti yhteistyötä, emmekä kaipaisi sooloilijaa remmiin..: P

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat