KisaVisa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Joo, eli tämä on KisaVisa.Tässä on jos jonkinlaisia kysymyksiä, jotka liittyvät ankkoihin ja kaikenlaiseen muuhun tietoon.Laitan 2 kertaa viikossa kysymyksen maanantaina ja torstaina. Tarvitsen vain 10, tai enemmän kilpailijoita, jotta kisa saadaan käyntiin.

SÄÄNNÖT:Ei luntata.Ei kerrota muille vastauksia jne. Siis LUNTTAAMINEN EHDOTTOMASTI KIELLETTY!

Uusin kysymys: Luettele Akun 3 serkkua?

Kilpailijat: Evenen, Rasmus Ankka, niklas29, akufani195, krisse 10, Kasper99,anna 1234 ja sepittäjä.

Ensimmäiseen kysymykseen vastasi vain anna 1234.

TÄSSÄ LISÄTIETOJA TULEVASTA: Jossain vaiheessa tulee parit, ja sitten taas ollaan yksittäisiä kilpailijoita.Tässä tulee eri kausia, ja kysymykset muuttuu.

Ja tämä muuttuu sen mukaan, miten suunnittelen tätä kisaa.

Odotan kilpailijoita mukaan kisaan!

Otan kesken kisankin mukaan!:) Päivitetty viimeksi: 23.11.-11

Odotan kilpailijoita! P.S(VASTAILKAA MAHDOLLISIMMAN USEIN!)

-Duckeli-:d

Sivut

Kommentit (47)

Vierailija

Mukana, siis lähetät tänne kysymyksiä ja me vastataan vai miten tää menee sit ku on niit ''kilpailijoita''?

Vierailija

Tämä kilpailu on vähän niin kuin Megavisa, tai Akuvisa, mutta eri kysymykset tietenkin.Ja ottakaa muutkin mukaan kisaan! terveisin Duckeli :)

Vierailija

Jos torstaina 3.11.-11 ei ole tarpeeksi kilpailijoita että voimme aloittaa, niin 1 kysymys siirtyy sen verran, että on 10, tai yli kilpailijoita.

Voitte seurailla tilannetta, jos ylipäätään vain haluatte.

Vierailija

Ylläpitäjän pitää olla aina valppaana katsomaan ettei kukaan lunttaa kisassa, joten otan sinut ylläpitäjäkseni kisaan.:d

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: KisaVisa

Turbotupu - 01.11.11 07:06 (ID 840056)

Ok,tuun käymään täällä ainakin 2 kertaa viikossa mutta kuinka vahdin lunttaamista?

Se tehdään näin: Ensin menet Googleen, ja sitten Wikipediaan. Sitten katsot sieltä uusimpaan kysymykseen liittyviä artikkeleita. Sitten katsot kilpailijoiden vastaukset AA:n sivuilta, ja jos jossain vastauksessa on sama juttu kuin Wikipediassa, tai joku sanoo esim. "Minä tiedän! Vastaus on 50 vuotta!" niin huomauta asiasta, niin kisan järjestäjä, Duckeli, laittaa lunttaajalle uuden kysymyksen, pudottaa lunttaajan pisteitä, tai tekee jotain muuta, miten parhaaksi katsoo.

terveisin MikkiMies

Vierailija

MikkiMies on aivan oikeassa, eli katsot onko kilpalijalla aivan sama teksti, kuin vaikka Wikipediassa, vai ei.Ja en usko että sinulla on huono muisti.Minulla on tosi valikoiva muisti...:$

-Duckeli-

Vierailija

Lainaus:
KisaVisa

akufani195 - 03.11.11 07:53 (ID 840645)

Minä tulen mukaan. :D Aivan varmasti.

Kiitos! Nyt on jo 3 pelaajaa!

-Duckeli-

Vierailija

Ja olen unohtanut kertoa, että voitte mainostaa tätä

kisaa Topic-topicissa, koska kilpailijoita on niin vähän. :d

-Duckeli-