Käyttäjien tavoitteet näillä sivuilla.

Seuraa 
Liittynyt8.2.2011

Minulla on jo pari päivää pyörinyt päässäni yksi topic, jonka toteutan nyt. Eli tässä topicissa käyttäjät kertovat tavoitteensa näillä Aku Ankan nettisivuilla. Joillakin saattaisi olla esim tavoite. Päästä Viikon Aktiivisimmat-listalle ja joillakin taas olla Viikon käyttäjä. Toivoisin, että kukaan ei tulisi tänne vain huutamaan tästä topicista. TURHA TOPIC!!!! Vaan olisi vain hiljaa tai kertoisi tavoitteensa näillä Aku Ankan nettisivuilla. Minulle on aivan sama, jos joku moderaattori lukottaa tämän topicin, ei se minua haittaa!

Eli kerrotte tavoitteenne näillä Aku Ankan nettisivuilla. Sitten minä yritän listailla tähän aloitusviestiin kaikkien käyttäjien tavoitteen näillä Aku Ankan nettisivuilla. Tuliko selväksi? Ok, eli alatkaapa listata niitä tavotteitanne!

Oma tavoitteeni näillä sivuilla on ainakin olla puhuttava käyttäjä, jolloin jäisin Aku Ankna nettisivujen historiaan.

:]THL&R:]

Poistakaa toinen MINUN samanlainen topicini tuosta alapuolelta, modet!!!!!! Kone ei toiminut!!

Sivut

Kommentit (74)

Vierailija

Lainaus:
Käyttäjien tavoitteet näillä sivuilla.

DONUONTYHMÄ - 01.11.11 06:22 (ID 840024)

Olla oma itseni.

Netissä..

Mun tavoite on 10000 viestiä, ja nopeasti sitten!

Vierailija

Lähettää mahdollisimman hienoja kuvia galleriaan, kirjoittaa paljon hyviä viestejä, olla mukava käyttäjä. :]

kjjsvvscyifod
Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Lainaus:
Mun tavoite on 10000 viestiä, ja nopeasti sitten!
Lainaus:
Eli spämmätä.
Lainaus:
Joo, spmmiä luvassa, varautukaa modet! ; )

Senhän huomaa. Kymmenentuhata viestiä, yhtä paljon ei ole kenelläkään.

Lainaus:
Maurice: Edistää kalan ja mäyrän jaloja tarkoitusperiä dadaismin keinoin.

Ei noi ole hauskoja enää. Voisi sanoa, että sun viestit on nykyään spämmiä.

Ja mun tavoite on jonkin aikaa jo ollut saada oma galleriakuvani (edes hetkeksi) gallerian parhaiten arvosteltuihin. En kunnian perässä, mutta onhan se aika hienoa jos onnistuu siinä (:

~Pööpötin jyrää~

Vierailija

Tavoitteeni on olla aktiivinen, mutta kuitenkin kirjoittaa kunnollisia viestejä.

Aion myös piirtää galleriaan jotakin, mutta en ole vielä aikaiseksi kuin luonnoksia..

Lainaus:
Ml: Mun tavoite on 10000 viestiä, ja nopeasti sitten!

Kun luette toisten viestejä katsotteko vain viestimäärän?

Välitättekö vain siitä kenellä on eniten viestejä?

Minä en ainakaan.

Ajatteletteko heti, kun huomaatte että tuolla tyypillä

on jo tuhat viestiä että; ”Hyvä tyyppi! Noin paljon viestejä”

vai kenties: ”Tuolla tyypillä on paljon viestejä, mutta ne ovat nopeasti kirjoitettuja (hutaistuja),

todella paljon kirjoitusvirheitä, eikä niissä oikeastaan ole edes mitään asiaa.

Inhottava spämmäri.”

Oikeasti, jos ajattelette ensimmäisellä tavalla, mä en ymmärrä todellakaan teitä. -.-

Lopuksi (niin paljon inhoamaani ainetta) matikkaa;

Jos kirjoitat yhdessä päivässä (joidenkin mielestä vain) neljä viestiä,

niin olet kuukaudessa (30 päivää) kirjoittanut 120 viestiä.

Vuodessa olet sitten kirjoittanut 1440 viestiä. O.o

Tossa olikin asiani..

Vierailija

Tjuuh, omiin tavoitteisiini kuuluu ainakin se, että olisin asiallinen käyttäjä. Sen lisäksi yritän tähdätä pitkään Off-Topic viestin, jossa en kommentoi kenenkään muun viestiin. Se tuntuu nimittäin olevan sukuvika.

Lainaus:
Ml: Mun tavoite on 10000 viestiä, ja nopeasti sitten!

Spämmissä ei ole mitään järkeä. Onko se teidän mielestä muka hauskaa? Sairaat huvit.

-Jenny

Vierailija

Olla asiallinen, tehdä hyviä piirroksia, kirjoittaa paljon hyviä viestejä, tehdä hyviä tuloksia pelit & puuhat osiossa, kirjoittaa hyviä juttuja akupediaan. YMS. :Z

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat