Onko edellisen profiilikuva loukkaava?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Se menisi sitten näin:

niklas29: Onko minun?

niklas292: Kyllä tuo loukkaa.

Ymmärsittekö?

Aloitetaan!

Onko minun profiilikuvani jotenkin loukkaava?

Kommentit (14)

Vierailija

Mistä sen tiedät? On olemassa niin monia rotuja (joka ei kyllä ole hyvä asia) joten varmasti tuo sinunkin profiilikuvasi loukkaa jotakin.

Vierailija

No sanotaan nyt sinun tyylilläsi että tuo kuva loukkaa vanhoja herkkiä mummoja! Vaikka oikeasti tuo kuva ei edelleenkään ole loukkaava.

Vierailija

On nyt kyllä taas kehitetty harvinaisen turha topic, miettikää nyt vähän; topic kaikenikäisille suunnatulla sivustolla jossa keskustellaan siitä, ovatko sivuston tarjoamat profiilikuvat loukkaavia. Kun vielä lisätään se fakta että eivät ole, niin tuleehan siitä aika turhaa

Vierailija

Tämän topicin tarkoitus on humoristinen, jota kaikki ei välttämättä ymmärrä. Esimerkiksi minun kuvani voisi olla loukkaava ennen metsästäneitä kohtaan.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

On taas haettu topicin idea niin väkisin, että ei mitään kunnollista ideaa ole topicille. Kannattaa oikeasti miettiä millaisia topiceja tekee.

Lisäksi huomautan nyt todella sinua niklas taas tuosta käyttäytymisestäsi, vaikka käyttäjät eivät olisi sinun kanssasi asioista sama amieltä ei se todellakaan meinaa sitä, että voit haukkua muita. Luulisi sinun oppineen jotakin niistä banneistasi. Siisti siis käytöstäsi.

Säpä lopettaa tuon varamodeilu, poistin viestisi edeltä.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat