Karkki tai kepponen?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

^Ohjeet^

Karkki tai kepposen säännöt ovat pikkuisen monimutkaiset, mutta toivostavasti tajuatte. Sori monimutkaisuudesta :[.

Tämä on pullonpyörityksen-tyyppinen leikki, joten tajuatte ehkä siitä. Ekaks pitää tehdä joku pieni lista, kas näin ...

Karkki: (Kirjoita tähän ..)

Kepponen: (Kirjoita tähän ..)

Siihen "Karkki"-kohdalle pitää laittaa joku työnteko juttu, jos edellinen valitsee "karkin" Kas näin ...

Karkki: (Jos saan karkin, niin teen) koti-töitä

Kepponen: (Jos et anna karkkia, niin tehdään joku kepponen)/rikotaan rillisi!

Eli niinkuin edellisen on vastattava kumman tahtoo karkin tai kepposen? Jos edellinen vastaa karkin, niin hänenkin on tehtävä orja-töitä, - ja jos edellinen vastaa "kepponen/kepposen" niin se seuraava käyttäjä saa katua ... (ei totta :].)

Next:

Karkki: Edellinen auttaa mua koti-töissä

Kepponen: Rikon rillisi tai ennustan pahaa!

-Kultaparralla on kultainen parta

Kommentit (6)

Vierailija

Näyttääkö nyt helpommalta, mielestäni ne näyttää aivan samanlaista kun viimeksi, joten toivottavasti "nämä sentään auttavat".

No koska, THRL ei laittanut seuraavaa niin annanpas minä. (vastaan omaan kysymykseen)

Otan karkin.

Next:

Karkki: Saat leikkiä veljeni kanssa, kaksi tuntia.

Kepponen: Kuolet ...

-Kultaparralla on kultainen parta

Vierailija

:p kaikkea sitä keksiipi. No tulin tänne "valittamaan" vaan, mutta tuun leikkiin.

Otan karkin, kuka tyhmä kuolisi jos ei leikkisi toisen veljensä kanssa 2 tuntia.

Next: Karkki: Sä helppaat mua toisten hakkaamisessa

Kepponen: Jos et tuu hakkaa toista, niin mä HAKKAAN sut.

-Edu. 'läppäääää'

tupu,hupu,lupu ja rupu
Seuraa 
Liittynyt8.2.2011

Valitsen kepposen, sillä en haluaisi koskaan olla luokkani edessä pillittämässä!

Karkki: Et ole enään koskaan Aku Ankan nettisivuilla.

Kepponen: Et lähettele enään yhtään viestejä tänne ja kerrot lopettavasi, ja spämmäät sitten itsesi pois täältä!

T: Tupu, Hupu, Lupu & Rupu :]

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat