tablet tieto koneet

Seuraa 
Liittynyt3.1.2009

hei. yleitä keskustelua näistä tietokoneista. mimmosia ne on, onko helppo käyttöisiä, kestääkö mitä? ja paljon muuta.

Kommentit (5)

Vierailija

Turhia ovat. Läppäri ajaa saman asian himassa. Jos matkatavaroissa on tarpeeksi tilaa tabletille, niin on myös läppärillekin.

krisse 10
Seuraa 
Liittynyt22.1.2010

Lainaus:
Re: Re: tablet tietokoneet

kasper99 - 04.11.11 01:42 (ID 841010)

Tablet menee ######## kun vähänkään kolhii.

Mull on tippunu rappusist alas eikä käyny mitään. Läppäril kestää tunti kunnes sen saa ees auki ku tabletis painaa yht nappii nii se on heti auki

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
krisse 10: Läppäril kestää tunti kunnes sen saa ees auki ku tabletis painaa yht nappii nii se on heti auki

Tuo kuinka nopeasti mikäkin kone riippuu ihan koneestakin. Mulla ei edes tarvitse välttämättä painaa mitään nappulaa, jos oon laskenu viimeks vaan konene alas, silloin se mul menee johonkin horrostilaan tms. Kone käynnistyy silloin nopeesti vain hiirtä liikuttamalla. Eikä toi käynnistyminen yleensä mitään järkyttävää aikaa kestä ellei ole sitten jo ihan huonoksi päässyt kone eli tuskin kellään on mitään sellaista kiirettä etteikö jaksaisi odottaa sitä konene käynnistymistä.

Tietokoneitahan nämäkin ovat, joten jatketaan keskustelua tietokoneita käsittelevässä topicissa.

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/16014/tietokoneet...

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat