Ankkojen kalenteri visa.

Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

HUOM! Yksi osallistuja pääsee vielä kuukupööpöttimen tilalle! Tällä viikolla osallistujat tekevät runoja tänään paljastuneesta kuvasta, joten kuka vaan saa tulla äänestämään lempi runoaan!

Tämä topic sai kannustusta Topic?- Topicissa, joten päätin tehdä sen topicin nyt. Lukkoon huutaminen on täysin turhaa, varsinkin kun Hidiskin on antanut luvan tehdä tämän topicin ; )

ANKKOJEN KALENTERI VISA.

Tämä on kisa niille, jotka tilaavat Aku Ankkaa. Aku Ankka lehden numerossa 48 tulee tänäkin vuonna totuttuun tapaan pieni joulu- kuvakalenteri. Kun te joulukuun ensimmäisenä päivänä avaatte joulukalenterin ensimmäisen luukun, niin..

Kuvitellaanpa että luukun alta paljastuisi Roope Ankan kuva. Vaikkapa Roopen kuva, jossa hän on sukeltelemassa rahoissaan. Kuva olisi vaikka Barksin piirtämä. Samana päivänä, kun avaatte sen luukun, joulukuun ensimmäisenä päivänä, minä pistän tähän topiciin kysymyksen/tehtävän siihen kuvaan liittyen. Ensimmäisellä viikolla( 1-7 joulukuuta) kysyn kysymyksiä kuvaan liittyen. Toisella viikolla(8-14 joulukuuta) taas on joku muu tehtävä. Kolmannella viikolla(15-21 joulukuuta) on taas joku muu tehtävä. Viimeisellä viikolla(22-24 joulukuuta) on Finaali- päivät, silloinkin on joku tehtävä. Kisassa pitää olla tasan 25 osallistujaa, sillä kalenterissa on päiviä 24, ja joka päivä tippuu yksi osallistuja.

Tippuminen tapahtuu näin:

Jos tehtävänä vaikka olisi räppi kuvaan liittyen, niin päivä lopuksi lukisin kaikki räpit, ja huonoiten räpännyt tippuu visasta pois. Osallistujia on kuitenkin 25, joten on aika varmaa, ettei päivässä tule 25 viestiä tähän topiciin. Varmasti joka päivä joku unohtaa tulla tähän topiciin. Silloin arvon jonkun Ei- tehtävänsä tehneen pois pelistä. Joulukuun 24 päivänä sitten selviää, kuka voittaa. Voittajalle luvassa suuret onnittelut muilta käyttäjiltä : )

Kisa alkaa siis vasta 1. joulukuuta( Tänä vuonna tietenkin ; ))

Osallistujat:

Duckeli

Kultaparta

Turbotupu

HänenmajesteettinsaRoopeAnkka

Kuukupööpötin?

krisse10

kasper99

D.U.C.K ILONPILAAJA

kasper99

MikkiMies

Markus Ankka

eharlas

LäPÄ7*

Enempää osallistujia ei mahdu(?), katso lisätietoa viestin alussa olevasta linkistä!

~ Danielkymppi

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Sivut

Kommentit (67)

Vierailija

Minä en niin hyvin tuota selitystä tajunnut, jospa selittäisit tuon lyhyesti ja ytimekkäästi.Mutta tulen mukaan.Aivan varmasti.Muistan olla myös mukana.

-Duckeli-

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Lainaus:
Re: Ankkojen kalenteri visa.

Duckeli - 07.11.11 05:09 (ID 842164)

Minä en niin hyvin tuota selitystä tajunnut, jospa selittäisit tuon lyhyesti ja ytimekkäästi.Mutta tulen mukaan.Aivan varmasti.Muistan olla myös mukana.

-Duckeli-

Sittenpä selitän tärkeimmät jutut:

Joka vuosi Aku Ankka lehdessä tulee joulukalenteri. Joka päivä kysyn kysymyksen, tai käsken tekemään jonkun tehtävän. Kysymys/tehtävä liittyy kuvaan, joka paljastuu kalenterissa.

Putoaminen:

Huonoiten tehtävänsä tehnyt/vääriten(tai väärimmin) kysymykseen vastannut joutuu pois kisasta. Joka päivä tippuu joku kisaaja. Jos en osaa päättää kuka tippuu, arvon jonkun visasta pois.

~ Danielkymppi

Vierailija

Montako pelaajaa/kisaajaa pääse mukaan tähän, no minä of course, osallistun tähän! Saako nyt etukäteen osallistua?

-Kupari

//: Ja minä osallistun .... :].

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Ankkojen kalenteri visa.

Kultaparta - 08.11.11 01:09 (ID 842356)

Montako pelaajaa/kisaajaa pääse mukaan tähän, no minä of course, osallistun tähän! Saako nyt etukäteen osallistua?

-Kupari

Miksei voisi?Nimittäin minä ainakin osallistun!

//Lainaus korjattu toimivaksi ja monet huutomerkit poistettu, yksikin riittää. ; )

~Hidis

Vierailija

Laittakaa mun nimi listaan! Jooo... viime vuosina olen osallistunut siihen kisaan, minulla ei vielä silloin ollut omaa tietokonetta eli en päässyt joka päivä vastaamaa. Siintähän saattoi saada miniläppärin mutta minulla on jo eli se ei ole enää niin jännä juttu. Mutta kyllä ensi joulukuussa vastaan jokapäivä. :[

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Ankkojen kalenteri visa.

D.U.C.K ILONPILAAJA - 18.11.11 07:51 (ID 845382)

Mä tuun messin mukana ollaan eli kisa alkaa 1.12.11?

Jep. Muistakaa että vain Aku Ankan tilaajat pääsevät tähän kisaan mukaan.

~ Danielkymppi

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat