Päässäni soi nyt...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli säännöt ovat varsin yksinkertaiset.

Kerrot vain mikä soi juuri nyt päässäsi.

Kertokaa minulle toki jos tämmöinen on mutta en kyllä löytänyt hausta.

Minulla soi paraikaa päässäni Alex Lambin Freedom johtuen siitä että kuuntelin sitä äsken. :)

Sivut

Kommentit (152)

Mikael McDonald
Seuraa 
Liittynyt6.5.2011

Tämän kaiken tuskaisan tylsyyden keskellä voisin vastata tähänkin topaan.

Aiheeseen eli päässäni on koulusta asti koko päivän soinut erään leffan trailerimusa. (?!)

Käsittämätöntä se minusta on, mutta näin on päässyt tapahtumaan. Tälläkin hetkellä se vain vinkuu korvien välissä eikä lakkaa, mutta tämä ei suinkaan vie voittoa kaikkien aikojen pahimmasta päässäsoinnista, joka oli vuosi tai pari taaksepäin, kun en voinut edes ajatella Alfred J. Kwakin tunnarin sanoja ilman, että se alkoi soida päässäni silmukkaa loppua vailla.

Näin tällä kertaa.

("Mick McD") :]

raivo_ankka
Seuraa 
Liittynyt10.11.2009

Apulanta - Timantit

Päästäni on pari päivää sitten pudonnut muutama ruuvi, ja olen alkanut kuunnella Apulantaa. Hyvä bändi ja hyvät biisit, mutta ihmettelen, koska olen aina ollut sellainen rap-ihminen, niin yhtäkkiä kuuntelenkin Apulantaa o.o

717 ?

~raivis

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re:

kjk_01 - 07.11.11 05:07 (ID 842163)

Poika saunaan.

Tarkotit varmaan pioka saunoo.Kaverinikin aina sekoilee tosta samasta asiasta.

Tupelo
Seuraa 
Liittynyt18.6.2011

Lainaus:
Tarkotit varmaan pioka saunoo.Kaverinikin aina sekoilee tosta samasta asiasta.

Sekoilu tarttuu, näköjään.

Tällä hetkellä päässäni soi MasterChefin tunnari.

Vierailija

Jennifer Lopezin - Papi, I'm into you ja On the Floor. Eli kaikki Jenniferin nyky-biisit :]. Dance for you're papi, rock' you're body, rock' you're body :]..

-Kupari

Vierailija

Juu minunkin päässäni on soinut nyt jo monta päivää Katy Perry- E.T. Koulussa kaverini aina käskee lopettamaan laulamisen, mutta kun ei vaan pysty! Biisi pyörii vain itsepintaisesti päässä... ;S

Se on oikeastaan varsin ikävää. Eikä sille voi mitään.

~Evenen,~ (6)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat