Minkä elokuvan/sarjan maailmassa haluaisit seikkailla?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

siis yksinkertaista. minkä elokuvan/sarjan maailmaan haluaisit hillumaan, mitä siellä tekisit jne ?_?

mä ainakin haluaisin potter-maailmaan, Tylypahkaan, ja mieluiten sillon kun SIRIUS & kelmit oli siellä grauh sirius ?

tai sitten Twilight-maailmaan, menisin Forksiin ja iskisin Jacobin (: grr..

no, teidän vuoronne :') ja toivottavasti tämmöstä ei viel oo..

yoda~~?_?

Sivut

Kommentit (26)

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
TheRaakku: Aku Ankan, Phineasin ja Ferbin ja Jurassic Parkin.

Jurassic Parkin? Täällä on siis joku muukin, joka tykkää niistä. Itse juuri hommasin ne kaikki kolme. Olisi se kyllä aika siistii seikkailla siellä dinojen keskellä, paitsi T-rexin ja raptoreiden lähelle ei kannata uskaltautua.

Vince - Kadonnut kummajainen

Vierailija

Menisin Simpsoneihin ja menisin Bartin luokalle. Voisin myös mennä tylypahkaan sen jälkeen kun voldemort on kuollut. Mistä muuten noita Jurassic Parkeja nykyään löytää?

AP_
Seuraa 
Liittynyt20.3.2010

Ehdottomasti Aku Ankka elokuvissa.Myös Jali ja Suklaatehdas elokuvassa olisi kiva käydä siinä on yksi pääosanäyttelijoista Johnny Depp.

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
D.U.C.K ILONPILAAJA: Mistä muuten noita Jurassic Parkeja nykyään löytää?

Parhaiten ne löytää jostakin nettikaupasta, kuten esim. Discshop.fi ja CDON.COM. Niihin pitää tietysti rekisteröityä, jotta saa niitä leffoja tilattua. Itse ostin Jurassic Parkit CDONista kolmen leffan julkaisuna.

Vierailija

Lainaus:
Re: Minkä elokuvan/sarjan maailmassa haluaisit seikkailla?

Vince - 23.12.11 09:12 (ID 861400)

Lainaus:

Jurassic Parkin? Täällä on siis joku muukin, joka tykkää niistä. Itse juuri hommasin ne kaikki kolme. Olisi se kyllä aika siistii seikkailla siellä dinojen keskellä, paitsi T-rexin ja raptoreiden lähelle ei kannata uskaltautua.

Ne ovat kyllä melkein parhaita elokuvia. Velociraptorit ovat kyllä melko inhottavia, koska ne ovat niin älykkäitä...

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
TheRaakku:

Lainaus:
Re: Minkä elokuvan/sarjan maailmassa haluaisit seikkailla?

Vince - 23.12.11 09:12 (ID 861400)

Lainaus:

Ne ovat kyllä melkein parhaita elokuvia. Velociraptorit ovat kyllä melko inhottavia, koska ne ovat niin älykkäitä...

Ovathan ne aika inhottavia, mutta se älykkyys niissä oikeastaan kiehtookin. Mokomat liskot ovat oikeita "ongelmanratkojia". : D Se tyrannosauruksen hyökkäys oli kyllä hyytävimpiä kohtauksia.

Tintin maailmaankin jos pääsisi, niin ei tosiaankaan olisi tylsää. Innokas lehtimies seikkailee vaikka missä. Vaikka Tiibetissä. Tai Kuu on oikeastaan hänen jännin matkankohteensa ikinä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat