True?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Päiviä. Minua ei ole näkynyt vähään aikaan mutta päätin jälleen käväistä täällä...

Juttu menee siis näin: Kerrot tarinan joka sinulle on käynyt tai ei siis: totta tai tarua. seuraava arvaa onko se totta vai tarua joten näin homma pyörii.

Minäpä tästä aloitan tämän keskustelun kulun...

Tongin pakastinta tavallisena kesäpäivänä. Sieltä löytyikin pari jäätelöä jotka söin ja sen jälkeen lähdin hesburgeriin kaveriporukan kanssa. Hesessä tilasimme mega ateriat per nuppi, jonka jälkeen kävimme läheisessä järvessä uimassa ja yksi kaverini hyppäsi toisen vedessä olevan kaverini päälle. Kotona kattelin loppupäivän tv:tä.

Eli totta vai tarua?

Kommentit (2)

krisse 10
Seuraa 
Liittynyt22.1.2010

Ehk totta

Olin koulus ja menin välkäl vessaan kun olin jo melkein lukinnut oven huomasin ett siivooja oli just pesemäs sitä pönnttöä ja lähin äkkii pois myöhemmin tajusin et se oli viel mpoikien vessa (oon ite tyttö yllätys yllätys)

Vierailija

Potaskaa!

Olin juuri istumassa paikalleni, kun ope sano:pidämme tänään liikuntapäivän.Aluksi juoksimme 1500 metriä,seuraavaksi 50 punnerrusta,35 vatsalihasta ja 25 haarahyppyä.Sitten tunti koripalloo.Ja vikaks äikkää(helpotus).

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat