Oletko tehnyt pahoja?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Täällä voitte vapaasti kertoa vahingoistanne tai hölmöilyistänne. Alkaa: Olen tehnyt vaikka mitä mutta päällimäisenä mielessäni on:

keväällä kavereitteni kanssa rikoimme naapurimme romuautoista ikkunat.

Ammuin "vahingossa" ritsallani naapurin vajan ikkunan rikki.

Eilen pelleilin kaverini kanssa yhden tehtaan pihassa, otin kiven ja heitin ihan läpällä ja löysästi yhden kiven, se osui ikkunaan ja ikkuna meni mäsäksi, lähdimme muuten vähän äkkiä pakoon!

On muitakin ja lisää tulee, mutta tuossa oli muutamia... :D

Sivut

Kommentit (53)

Vierailija

ok.. xD no mulla on ollu varmaan se kun kerran heittelin kavereitten kaa kovia lumipalloja tarhalaisia päin, päiväkodinhoitajat uhksaivat kutsua poliisin! LoL xD

Vierailija

En ole tehnyt juuri mitään paitsi kun minua on kieletty käymään niin sanotusti tankkarilla=SEO.Niin kävin siellä enkä kertonut siitä äidilleni.Nyt veljeni kiristää minua sillä jos en tee mitä se sanoo.

~Hamis01~

Vierailija

Jokunen viikko (varmaan 4vk) sitten olin kaverin kanssa tässä lähellä olevalla entisellä kettutarhalla. Siellä on Opel astra. minä kopautin viilalla ihan hissukseen opelin oikean etuoven ikkunaan, ja se meni rikki. Ei meille kiirettä tullut, mutta lähettiin sieltä vartin kuluttua siitä lasin rikkomisesta.

Vierailija

kaveriten kans oltiin nuoriso tolon ulko puolella ja ku ne tyypit oli tietsikal koputettiiin ikkunaan että ne tuli ulos ottaman meidät kiinni : DDD

ja paljon muutaki mut en jaksa kertoa...

akuknakna

Vierailija

Pöllin yhestä kioskista suklaapatukan kun olin jtn 9-10v. Alkoi kuitenkin hävettämään joten vein sen takaisin. (:

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Lainaus:
kasper99: keväällä kavereitteni kanssa rikoimme naapurimme romuautoista ikkunat.

Ammuin "vahingossa" ritsallani naapurin vajan ikkunan rikki.

Eilen pelleilin kaverini kanssa yhden tehtaan pihassa, otin kiven ja heitin ihan läpällä ja löysästi yhden kiven, se osui ikkunaan ja ikkuna meni mäsäksi, lähdimme muuten vähän äkkiä pakoon!

Puhdasta ilkivaltaa, susta vois tehä poliiseille ilmoituksen toisen omaisuuden tahallisesta tuhoamisesta. Oikeesti.

"Joka oikeudettomasti hävittää tai vahingoittaa toisen omaisuutta, on tuomittava vahingonteosta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi."

Vierailija

No periaattessa on "paha teko" mutta pelattiin pesistä vanhan koulun takapihalla.KAveri syötti ja minä löin.Löin pallon...MÄISK KILIN!Ikkuna oli rikki.Kerrottiin opelle eikä saatu mitään.Se oli puhdas VAHINKO!!!!!!!!!!!!!!Syöttäjä syötti huonosti.

Super Mario?Ei vaan Super Hamtaro01:Z

Vierailija

Olen rikkonut kymmeniä käskyjä.

Lainaus:
No periaattessa on "paha teko" mutta pelattiin pesistä vanhan koulun takapihalla.KAveri syötti ja minä löin.Löin pallon...MÄISK KILIN!Ikkuna oli rikki.Kerrottiin opelle eikä saatu mitään.Se oli puhdas VAHINKO!!!!!!!!!!!!!!Syöttäjä syötti huonosti.

Kyllä se vika taisi olla ihan siinä sinun lyönnissäsi.

Vierailija

Minulle kävi kerran niin, että kun pelattiin korista, niin heitin korin viereen (kun olin silloin niin pieni ja huono heittämään)niin pallo pomppasi kauemmas ja osui johonkin (onneksi vanhaan) kukkaruukkun. Oli kyllä niin hassua, kun pingoin pakoon, koska en tiennyt, että kukaan ei omistanut ruukkua :) . Eli ei mitään suurta pahaa tekoa. En muuten ole kyllä mitään tehnyt.

Lainaus:
vikke98: Puhdasta ilkivaltaa, susta vois tehä poliiseille ilmoituksen toisen omaisuuden tahallisesta tuhoamisesta.

Niinpä. On kyllä ihmeellistä, miten kukaan voi tehdä kaiken tuon lyhyessä elämässään...

T:PuhuvaKissa

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat