Nettimerkit

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Moi kaikille!

Keksin tuossa koulumatkallani uuden topic-idean:

Nettimerkit-topic on eräänlainen neuvontapiste, ja neuvonnan aiheena ovat nettimerkit.

Esimerkiksi tästä linkistä pääset katsomaan Adielin hienoa CHOCOLATE-merkkiä: http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/3/viestiketju/268/don_rosa_vai_c...

_ESIMERKKI_

Kurttuinen Kaalinaama123 (kuvitteellinen käyttäjä):

En oikein teidä, miten voi tehdä sellaisen hienon hymiön, jonka tämä Ankka-sivusto muuntaa Ankkalinnan hahmoksi... Voisiko joku neuvoa?

SokerijuurikasMaistuuHyvältä01 vastaa tähän (kuvitteellin käyttäjä hänkin):

Hyvä Kurttuinen Kaalinaama123, kysmykseesi löytyy hyvinkin yksinkertainen vastaus.

Tässä ovat muutamat hymiöt ja neuvot, mietn niitä saa:

;)=Roope iskee silmää=Ctrl-nappulan yläpuolella oleva, ylöspäin osoittava nuoli+M:n oikealla puolella törröttävä ,;-nappula samaan aikaan.

En ehdi laittaa muuta...

No, älysittekö?

Hienoa, aloitetaan!

Kommentit (12)

Vierailija

Lainaus:
Re: Nettimerkit

hiirikebabOnBanneilla - 11.11.11 09:17 (ID 843299)

Ei älyttty eikä aloiteta.

Joo ei niin.

Lubu7
Seuraa 
Liittynyt26.10.2011

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Nettimerkit

Turbotupu - 12.11.11 03:06 (ID 843487)

Miten teit noi?

tarkoitito mua? no pidä pohjassa alt nappula ja paina a näppäintä siitä ainakin mulla tulee ? ja sama alt nappula ja paina 1 niin tulee tämä © sitten taas alt nappula ja w näppäin niin tulee tämä ?. muita en kerro ainakaan vielä. –…‚’‘›‹ç?÷??ß?ƒ¸??ªª??øøæ™~??œ?üµ†®é?•¶©@£$?§|[]?±´!"#€%&/()=? ? osaan tehdä?

Lubu7
Seuraa 
Liittynyt26.10.2011

miten teet noi hymiöt?vau mä tajusin ? ¡”¥¢‰‰¶\{}?¿??ŒˆÜ˜‡?É?°????¯?¬º?ØÆ’·„”“»«Ç??? tässä on vähän lisää merkkejä.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hymiö-topicitkin ovat aina menneet spämmiksi kuten selvästi tämäkin on menossa, joten tälle tulee lukkoa.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat