Kerro mokailusi, jos uskallat!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Elikkäs teimpähän vaan tällaisen topicin, kun ei ollut mitään tekemistä. :D Tämä on varmaan aika helppo ymmärtää, mutta kerronpahan vai silti ohjeet. Elikkäs:

1.pelaaja: Minulla oli kerran koulussa housut väärinpäin. Kaikki nauroivat. Ja kyllä nolotti!

2.pelaaja: Minä otin vahingossa naapurin postilaatikosta postit. Naapuri tuli juttelemaan venhempieni kanssa, että kylällä liikkui ilkivaltaista porukkaa. Ja siitäkös sotku syntyi!

Ja niin edespäin...

Kommentit (7)

Vierailija

Minä aloitan.

Otin kerran vahingossa kaverini liikuntapussin. Hän huomautti siitä minulle, mutta minä väitin kivenkovaa vastaan. Meillä oli samanlaiset liikkapussit. Kaverini sitten kaivoi minun oikeasta laukustani haisevat liikuntahousut, ja hän sanoi, että kukaan muu kuin minä, ei jumppaa niin hirveästi. Oli se kyllä noloa! (Onneksi siitä on jo reilu vuosi.)

Vierailija

Se tapahtui eilen...

Oli äikän tunti ja me istutaan eri paikolla koska a luokka tulee meidän luokkaan.No minä ja mun kaveri istuttiin se mun kaveri istui mun paikalla ja tunnin loputtua heitin kirjani siihen pulpetilleni ja se kaveri otti mun että oman äikän kirjansa.Tänään se toi sen....LOL:D:D:D:):):)

Hamis01 liekeissä

Vierailija

Se tapahtui vissiin helmikuussa tänä vuonna...

Mä jännitin kauheesti, kun mun piti soittaa koulussa yli 200 oppilaan edessä nokkista, ja kun aloin soittaa, soitin pari nuottia ja lopetin kesken kaiken, ja kaikki nauroi...

Siitä asti ei oo ollu mitään mokia.

-Duckeli-

Vierailija

Tämä tapahtui tänä vuonna tammikuussa, olin harrastanut mäkihyppyä vasta muutaman kuukauden enkä oikein vielä osannut, oli ekat kisani ja hypyt jäi ihan kumpuun. Siinä kisassa oli yli 50osallistujaa, No koska se oli yhdistetyn kisa niin oli vielä jäljellä hiihto, olisin päässyt mitalleille, mutta vika kierros olikin eri reitti kuin viime kierros ja menin väärää reittiä, en kuitenkaan ollut vika mutta jäi se ärsyttämään. :Z :Z

Vierailija

Kerran törmäsin puuhun ja luulin sitä ihmiseksi niin pyysin siltä anteeksi. Sitten katsoin ylös ja se olikin vain puu...

~ItKis~

Eikö tälläinen on jo??

Vierailija

Kävelin koulussa lyhtypylvästä kun katoin yhtä juttua kännykästä.Tuli musta silmä...

Hamis01 liekeissä:]

Vierailija

Minä taas putosin rekkitangoista naamalleni päivä ennen koulukuvausta ja naamaani tuli naarmuja. Tulikin huonot kuvat!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat