Koskettavat Roope-sarjat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mikä on mielestäsi koskettavin Don Rosan, Carl Barksin, tai jonkun muun piirtämä Roope-sarja?

Omasta mielestäni koskettavin on Don Rosan Klaaninsa viimeinen.

MikkiMies

Kommentit (11)

nupu ankka
Seuraa 
Liittynyt1.3.2011

Kirje kotoa, Ankantaan miljardööri, Maailman Rikkain Ankka ja se yksi jonka nimeä en muista, mutta se oli Roope Ankan elämä ja teoissa, siinä Fergus (nyyh) kuoli ja myös Lauha.

T:Nupu Ankka

Vierailija

Lainaus:
Kirje kotoa, Ankantaan miljardööri, Maailman Rikkain Ankka ja se yksi jonka nimeä en muista, mutta se oli Roope Ankan elämä ja teoissa, siinä Fergus (nyyh) kuoli ja myös Lauha.

Niin, ja Klaaninsa viimeinen. Itkin jokaisessa tarinassa. Olen sentään itkupilli! ;(

~ItKis~

Vierailija

Roope Ankan elämät ja teot oli monella eritavalla koskettava ensinmäisellä kerralla siis ajattella että jokin Aku Ankka voisi olla koskettava.

D.U.C.K ILONPILAAJA JO VUODESTA 1987( EN ole noin vanha jos sitä epäilette!)

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Koskettavat Roope-sarjat

ItKuPilli - 12.11.11 07:13 (ID 843597)

Lainaus:

Niin, ja Klaaninsa viimeinen. Itkin jokaisessa tarinassa. Olen sentään itkupilli! ;(

~ItKis~

Juu, Klaaninsa viimeinen on kyllä tosi liikuttava! Itkin, kun luin sitä.

MikkiMies

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Koskettavat Roope-sarjat

MikkiMies - 12.11.11 09:52 (ID 843669)

Lainaus:
Re: Re: Re: Koskettavat Roope-sarjat

ItKuPilli - 12.11.11 07:13 (ID 843597)

Lainaus:

~ItKis~

Juu, Klaaninsa viimeinen on kyllä tosi liikuttava! Itkin, kun luin sitä.

MikkiMies

Joo... nuo ovat liikuttavia tarinoita. Oikeasti minulla tuli ihan paha mieli joistain tarinoista! Se kuinka Roope hylkää sukunsa rahan takia ja jotain tuon kaltaista....kuten myös Roopen äidin kuolema. ;-)

Vierailija

Lainaus:
Re: Koskettavat Roope-sarjat

eharlas - 13.11.11 06:32 (ID 843897)

Koskettavin on Roope-setä kylmän kullan kimallus piirtäjä:Giorgo Cavazzano.

En oo lukenu. Kerrotko mistä sen löytää?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat