Sanaselitys-peli

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli olen muutaman päivää suunnitellut tekeväni tällaisen topicin ja nyt otin itseäni niskavilloista kiinni ja päätin tehdä sen.

SÄÄNNÖT:

Eli aika monihan varmaan tietää Alias-Sanaselityspelin? Tämä leikki on vähän samantyyppinen kuin se. Eli ensin joku (joka olen nyt minä) laittaa ensimmäisen "selityksen" peliin ja yrittää selittää jotakin asiaa sanomatta mikä se on ja muut sitten yrittävät arvata sitä. Asia ei saa olla ketään loukkaava eikä mitään muutakaan tyhmää! Jos sana jota selität on esimerkiksi roskakori niin et saa sanoa "se on sellainen kori", koska kori on osa sitä sanaa. Kannattaa siis yrittää kertoa jotain "se on sellainen esine johon laitetaan roskia" tai jotain muuta vastaavaa.

Asian jota selität voi olla jokin esine, asia, henkilö, hahmo tai ammatti. Muut käyttäjät yrittävät siis arvata mitä toinen tarkoittaa ja jos arvaa oikein niin laittaa seuraavan kysymyksen. Jos oikein arvannut ei ole jonkun ajan sisällä laittanut uutta "selitystä" peliin niin sitten sen saa laittaa kuka haluaa. HUOM. Jos olet laittanut jonkun "selityksen" peliin ja muut yrittävät arvata mikä se on niin älä jokaisen arvaajan jälkeen kuitenkaan vastaa mitään "väärin.", koska muuten se menee vähän spämmin puolelle. Eli selityksen laittaja voi muokata omaa viestiään jossa selitys on ja ilmoittaa siinä jos meni oikein. Jos laitat nyt niin vaikean, että ketkään eivät arvaa oikein niin voithan toki laittaa vähän jotain lisävinkkiä!

Onko ymmärretty? Jos ette ymmärtäneet säännöistä jotakin niin rohkeasti vain kysymymään! Jos et ymmärtänyt jotain se ei ole mikään ihme, koska olen aika huono selittämään! :P

Suunnittelin aluksi, että tekisin tähän jonkin pistetilanteen eli kun arvaa oikein niin saisi pisteen, mutta en tiedä olisiko se nyt sitten niin hyvä idea, koska lista voisi jäädä päivittämättä pitkiksi ajoiksi...

Joo, mutta eiköhän aloiteta!

Ensimmäinen selitys (tai mikä nyt onkaan!) tulee tässä:

Ne ovat yleensä vihreän, keltaisen ja ruskean värisiä ja niitä näkee usein syksyllä maassa. (Joo, taitaa olla aika helppo!)

Nyt vain arvaamaan mitä ne voisivat olla! Muokkaan sitten tätä viestiäni ja lisään tähän, että olivatko arvaukset oikein vai väärin.

-Tepe

Kommentit (5)

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Tepe12: Ne ovat yleensä vihreän, keltaisen ja ruskean värisiä ja niitä näkee usein syksyllä maassa.

Helppo, lehtipuiden lehtiä.

Next:

Tämä löytyy useista puhelimista ja sitä pystyy käyttämään sormilla.

-Ankkaetsivä

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat