Rekisterikilpiseuranta

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Päätinpä pistää tännekin tälläisen pystyyn.

Perusideana on siis seurata autojen rekisterikilpiä. Yksinketaista. Tavoitteena on luvun 999 saavuttaminen numerojärjestyksessä. Numero 1 aloitetaan, sen jälkeen siirrytään tarkkailemaan, jospa näkisi kakkosen. Näin edetään.

-Vain suomalaiset mustat ja valkoiset kilvet hyväksytään, muun maan kilvet tai mopokilvet eivät kelpaa.

-Televisiossa nähtyjä kilpiä ei lasketa.

-Kilvet on nähtävä järjestyksessä. Jos on tarkkailija numerossa 67 ja näkee ensin 69'n ja sen jälkeen 68'n, tarkkailija jatkaa numerosta 68.

-Kilpitarkkailu on herrasmieslaji, johon tulee suhtautua kunnioituksella ja vakavuudella.

Kommentit (11)

Vierailija

Lainaus:
Tää ei taida oikein onnistua sillä 2 saavuttaminen vie ikuisuuden. Tai saati sitten 3 4 5 tai 6

Kyllä onnistuu.

Vierailija

Heh-heh, harrastin joskus itsekin tuota rekisterikilpien bongailua... vuodessa pääsin peräti kahteentoista. Sitten kyllästyin. Ei se ole sen arvoista.

AkeMake
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Minä harrastelen tätä vielä nykyäänkin. Lukion alussa 6 vuotta sitten aloitin rekkareiden tsekkailun. Nyt etsin numeroa 21, joten en mitenkään kauhean intensiivisesti ole rekisterikilpiä katsellut. : D Numero 20 oli kyllä vaikea, koska "etsiskelin" (=joskus harvoin rekkareita vilkuilin, kun muistin) sitä noin kaksi vuotta ja lopulta näin sen sattumalta pari viikkoa sitten.

Mietinpä vain miten tässä topicissa on tarkoitus saada keskustelua aikaiseksi. Tuleeko jokainen kertomaan, jos sattui löytämään etsimänsä numeron ja kertoo missä tilanteessa näin kävi? Muuta keskusteltavaa en tästä aiheesta ainakaan itse keksi.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Rekisterikilpiseuranta

Tapsa99 - 19.11.11 02:37 (ID 845932)

Kai täällä voi keskustella esimerkiksi hauskoista rekisterikilveistä yleensä?

Kaverini toisen auton rekkari alkaa kirjaimilla HUI : P.

Mun kaverin vanha auto oli UNI

ja meidän Auton Numerot 313

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Re: Re: Rekisterikilpiseuranta

LäPä7* - 04.12.11 07:43 (ID 852029)
Lainaus:
aloitusviesti: -Televisiossa nähtyjä kilpiä ei lasketa.
Lainaus:
kasper: Elokuvassa Napapiirin sankarit, rekkarissa lukee: TIS51
Huom, huom!

Huomatakseni hän ei väittänyt bonganneensa tuota kilpeä _rekisterikilpiseurantaansa_ vaan _muuten vaan_ ilmoitti asiasta.

Ja mitä tähän itse rekisterikilpiseurantaan tulee, olen jo aika pitkällä, koska olen aloittanut sen jo kauan ennen kuin tämä topic edes on ollut olemassa. Missä numerossa olen, sitä en kerro, mutta se on vähintään kaksinumeroinen.

Lainaus:
D.U.C.K ILONPILAAJA: Tää ei taida oikein onnistua sillä 2 saavuttaminen vie ikuisuuden. Tai saati sitten 3 4 5 tai 6

Tätä rekisterikilpiseurantaa vartenhan on ihan klubikin olemassa, puhekielessä Rekkariklubi, ja sen nettisivujen tilastojen mukaan jo aika moni on saavuttanut numeron 999. Eli ei mahdotonta =) Sitä paitsi ykkönen on aika yleinen, etenkin erikoiskilvissä, ja kakkonen myös ihan mukavan usein tulee vastaan. Ykkösen katsotaan numero-osassa tarkoittavan i-kirjainta, kolmosen e-kirjainta, nollan o-kirjainta jne.

-Ankkaetsivä

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat