Nikkarointi-Topic.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tässä Topicissa kerrotte mitä kaikkea kivaa olette vapaa-ajallanne tehnyt käsin. Esim: Käyttäjä Aku: Olen tehnyt itselleni jakkaran jossa oli leijonan kuva.

Alkaa: Olen tehnyt kymmeniä ritsoja, paras ampuu yli 70 metriä.

Olen tehnyt pari hernepyssyä... ampumapituutta en tiedä, veikkaan että jotain päälle satametriä parhaimmillaan.

Eilen tein jousipyssyn... paras ampumapituus oli tänään 41 metriä, pitää kehitellä nuolta niin lentää varmaan päälle 60 metriä.

Olen myös rakentanut puumajan neljänmetrin korkeuteen, siinä on seinä lattia ja katto, siellä voi nukkua, ja sinne pitää mennä kahdenmetrin päässä olevasta koivusta köyttä pitkin!

Ynnä muita kivoja juttuja...

kasper99 Ankkafani vuodesta 1999! :]

Kommentit (6)

krisse 10
Seuraa 
Liittynyt22.1.2010

Rakensin puusta semmossen auton joka on 30cm pitkä ja leveys ehk 15-20 cm siin on kaijuttimet joihin voi liittää MP 3 soittimen tietokoneen tai I podin. Siin on myös valot jotka saa välkkymään musiikin tahdissa tai muuten vaan päälle pöytälampuks. tein sen ite 11 vuotiaana.

kjjsvvscyifod
Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Mä olen meiän puuvajassa tehnyt puusta n. 2 metrisen Angry Birds -pelin johon kuuluu 2 punaista, 3 sinistä [ammutaan samaan aikaan], 2 keltaista ja kaksi viininpunaista lintua, ritsa, alusta, 7 possua ja puukeppuset ja -kapulat, joista tehdään rakennelma. Puumajaa olen aina haaveillut tekemäni. Olet myös veistänyt lukuisua miekkoja, jouskareita, ritsoja ja pikkuisia majoja savesta, puusta ja risuista ja lumesta. Koulussa olen tehnyt kännykkätelineen ja kynätelineen, servietti- ja talouspaperitelineet, tarjottimen, varashälytinkaapin ja peiliovella, lampulla ja lukolla ja 2 hyllyllä varustetun n. 30 senttisen kaapin. Olen toki muutakin tehnyt paljon mutta nuo nyt muistin nyt. Olen muuten näin Harry Potter - fanina veistänyt paljon sauvoja koristuksin kaikin.

~Pööpötin jyrää~

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Rahi, naulakko (2kpl) ja sit satunnaisia koriste-esineitä. Ala-asteella erittäin reilut puutyön tunnit: esim. kun pitää sahata tms, ope sanoi: tytöt voi sitten pyytää minua sahaamaan, jos ei onnistu." Jos ei pyytänny apuu, se tuli kuitenkin siihe näyttään mallia vaik ois mennykkin iha oikein. -,-

Don McAnkka
Seuraa 
Liittynyt26.10.2009

Penaali, pallo (opettajan neronleimaus -.-), jakkara, vene, majakka, lintulauta, ulkotuliteline, koru valumetallista, seinäkello ja leikkuulauta. Nuo jaksoin muistaa. : P Nyt paraikaa taon teknisessä puukkoa hiiliteräksestä.

Vierailija

Noo, esim tälläsiä tylsiä juttuja...

-Puusta tehty jättimäin kynäkotelo

-Sauna kauha

-Nyt tehää kelloo

-Sellane taulu jossa on valo(Huom. sairaan ruma!!)

-En muista nimee, mut siinä palikat menee sillee jännästi(Ja kaikki älys...)

-Ns. Hirvitorni, kovin pieni... (Meni rikki ku tiputin lattialle, hieno työ... ;'(

Rätti kässäs;

-Kala "tyyny" (Ei muistuta tyynyä lainkaan, hyvä niin=))

-Yhtä meidän opeekin pidempi neulonta työ(Jotai kaks metrii, alle)

-Huovutus mato(Sillä joku ihme seesami hattu.XD Sairaan pieni)

Siinä nyt ne, mitä mun tunnetusti "mahtavalla" muistilla muistin.

~Aksu~

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat