surkeimman koe numerosi kohtalo kotona!

Seuraa 
Liittynyt3.12.2010

Ookko saanu huonon numeron kokeesta ja sitä on seurannu jotain...?

Sivut

Kommentit (33)

kjjsvvscyifod
Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Minun huonoin ikinä on 8, joten ei ole mitään tapahtunut. Tosin, ranskan sanakokeesta sain kerran 5 ½/10, ja silloin isä vaan huomautti, että mun pitää lukea paremmin ranskan kokeisiin tästedes.

~Pööpötin jyrää~

Vierailija

Mun huonoin on uskonnosta 5+. Vanhemapani sanoivat, että yritä edes vähän. He myös raivosivat vähän. Minulle on myös tullut lukematon määrä kutosia, niistä ei vanhempani ole onneksi raivostuneet.

~Spekkis, magic ninetynine~

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Surkein koenumeroni.. Hmm.. Ehkäpä joku 7- viimevuonna ympän kokeesta. Jos Pistot lasketaan, niin huonoin numeroni oli 6- Biologian pistosta. Olen huono Ympässä ja Biologiassa..

~ Danielkymppi

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Vierailija

Huonoin numero on 6-, jonka sain musiikin teoriasta kun en muistanut nuotteja...

Iskä vaan naurahti ja sano että oon samanlainen ko se.

Onneksi sain nostettua todistukseen numeron kasiin tunneille osallistumisella ja laulamisella...

Vierailija

Surkein koenumero on 6+, sen sain musiikin kokeesta viime vuonna. Mutta eipä siitä pahemmin tullut mitään sanomista, äiti ja iskä kummatkin sanoivat selityksistäni piittaamatta: "Yritä tästedes muistaa ottaa vihkos kotiin ja lue kokeeseen kunnolla." Ei sen pahempaa. Onneksi.

~Kamemeshiki, akkari11~

Vierailija

Huonoin numeroni on 6½, ja sen sain 6. luokan musiikin kokeesta. Opettaja vain ilmoitti, että "ensi viikolla on sitten musiikin koe, jossa testaamme kaiken ala-asteen aikana opiskellun musiikin teorian". Meille ei oltu koskaan opetettu mitään musiikin teoriasta, mutta sitäpä uusi sijaisemme ei voinut käsittää, koska väite oli ristiriidassa opetushallituksen opetussuunnitelman kanssa. Niinpä kaikki saivat 7- tai huonomman numeron. ;D

Kohtalo kotona: Olin oleva, en näyttänyt kotona.

Vierailija

Se taitaapi olla 7- Vitosen fyken kokeestä ei mitään ihmeelisempää tapahtunut sama numero oli kuutosen biologian kokeesta.

raivo_ankka
Seuraa 
Liittynyt10.11.2009

6½ vitosluokan matikan kokeesta. Katsotaan, että parannanko tätä ennätystä vielä, kun saamme viime matikan kokeet takaisin : D Ja kyllä tuosta huudot tuli, kun perheen kanssa sopimus, että vähintään seiska, tai rupeaa jonkinmoisia sanktioita tippumaan.. Tuo on sentaan ainut alle seiskan mennyt koe. Muut on vähän rimaa hipoen (7, 7+, 7½) ja osa sitten taas kaseja, ysejä ja joskus erittäinerittäinerittäin harvoin, kun on oikein helppoa ja viitsin lukea, niin tulee 10.

//

Lainaus:
Superi

Kohtalo kotona: Olin oleva, en näyttänyt kotona.

Joskus kun tuli seiska tai jotain, jostain kokeesta, mikä olisi ollut ihan helppo, jos olisi vähän vaivautunut lukemaan, niin tein saman: En näyttänyt koko koetta. Isäni allekirjoitus on vain hänen nimikirjaimensa jotenkin sutattuna, ja osaan kopioida sen loistavasti! Koe palautu ajallaan, mutta vanhemmilla ei ole aavistustakaan asiasta : D

~raivis

Vierailija

Sain tässä 3-4 viikkoa takaperin matikan kokeesta 6+. Ei siitä muuta kuin että "ei aina voi saada hyvvä numeroa, mutta lue ens kerralla paremmin".

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat