ILTA-PULU

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tämä topic on ns ´´virtuaalilehti´´. ILTA-PULUa julkaistaan joka perjantai ja joka sunnuntai, kiireestä riippuen. IlTA-PULU sisältää uutta tietoa ulkomailmasta ja aku ankan sivuilta. Se sisältää vitsejä, viikon (jotakin) juttuja, haastatteluja, galluppeja, ja muuta kiinnostavaa ja hauskaa kuten leffa-arvosteluja. Julkaiskaamme siis ILTA-PULUn ensimmäisen numeron. Muistutan myös että juhlapyhinä, julkaisemme erikoisnumeron.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

ILTA-PULU

Tervetuloa lukemaan uutta, ja ensimmäistä virtuaalilehteä ILTA-PULUA. Tässä numerossa

ARTIKKELI:

GALLUP:

VIIKON VIDEO:

VITSEJÄ:

ARTIKKELI:

LEFFA-ARVIO:

------------------------------------------------------------------------------------------------------

ARTIKKELI: Tässä artikkelissa kerron kuinka sain idean tähän topicciin: Eräänä päivänä selailin eri foorumeja. Selailin vaikka minkä sivun foorumia ja päädyin nimeämainitommalle foorumille. Huomasin samanlaisen nimeämainittoman lehden ja lueskelin sitä. Idea vaikutti todella kivalta ja päätin tehdä oman versioni tänne AA.FIN sivustolle. Lehteä olen kirjoitellut 20min ja keksinyt mitä kaikkea lisäisi. Voitte ehdotella minulle ideoita, haastatteluja tai muuta vastaavaa. Nyt lehteä kirjoitellessa ei enää kaduta. Toivottavasti pidätte.

Gallup:

Kumpi on parempi

FB VS GOOGLE+

Kumpi näistä on parempi?

DON ROSAN kovakantiset vai CARL BARKISN kovakantiset?

Viikon video: Viikon videon valitsin sen hauskuudella, se on uusi video ja sen on tuottaneet kaikkitietävä JUSTIMUSFILMS. Kirjoittakaapa Youtubeen: Gangstat haapavedeltä ja kuunnelkaa.

Vitsejä:Isä opetti Pikku-Kallelle, ettei ollut sopivaa sanoa "Minua pissattaa". "Kun sinua pissattaa, sano vaikka, että sinua laulattaa." Seuraavana päivänä Pikku-Kalle meni yökylään mumminsa luokse. Hän heräsi yöllä ja sanoi: "Mummi, minua laulattaa". "Nyt on jo liian myöhä lauluun", Mummi vastasi. "Mutta kun mua laulattaa ihan hirveästi." "No laula sitten, mutta ihan hiljaa mummin korvaan."

Pikku-Kallen mummo lukee Kallelle kirjaa: "Ja niin Kuningatar synnytti tyttären kuninkaalle." Sitten Kalle kysyy: "Mitä synnyttäminen on?" Siihen mummo vastaa että: "No, se on vähän niin kuin lahjoittaminen.." Seuraavana päivänä Kallella on papukaija koulussa, koska hän pitää esitelmän. Kun esitelmä oli luettu, opettaja kysyy Kallelta, mistä hän oli saanut papukaijan. Siihen Kalle vastasi: "Mummo synnytti sen minulle."

ARTIKKELI: Tässä artikkelissa kerron uutisia aku ankan sivuilta ja ulkopuolisesta elämästä:

UUSI AKKARI: Keskiviikkona ilmestenyt akkari sisälsi seuraavat tarinat:

Roope-setä - Lämmin idea.

Roope-setä - Lööppikunigas

Milla Magia - Missä koti noidalle?

Aku Ankka - Kova peliä Kaivantolassa

Mikki Hiiri - Illalla epävakaista.

Paras mielestäni oli johtosarja. Lue muiden mielipiteitä: http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/7/viestiketju/10665/uusin_aku_an...

Lukijablogia kirjoittaa Ninnu. Voit lukea blogia sivuilta. Tässä linkki uusimpaan Blogiin:http://www.akuankka.fi/blogi/274/lukijablogi_joulu_ankkalinnan_tapaan

ELOKUVA-ARVOSTELU:Jhonny English, REBORN. Elokuva oli hauska, todella hauska ja kaikkea positiivista. Ei ole mitään huonoa paitsi keskeneräinen loppu 4½/5.

Kommentit (3)

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Yksi lehti riittää näille sivuille hyvin eli siellä jatketaan. Ei taida olla nyt ketään päätoimittajaa, joka lehdestä huolehtii, mutta sitähän voi sellaiseksi heti pestautua, jos kiinnostusta löytyy.

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/19284/uutis_ankka...

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat