Ankkafinanssi-peli

Seuraa 
Liittynyt14.9.2011

Tervetuloa Ankkafinanssi-peliin.

Pelissä kerätään pisteitä, joita nimitetään pelissä rahaksi. Ensin hankit työn tai perustat oman yrityksen. Kirjoita yrityksesi ja kerro mitä sait aikaan. Annan pisteitä eli rahoja, jonkin määrän

Valittavat työpaikat:

RA tv:n kuvaaja

Ankkalinnan-sanomien toimittaja

kauppias

Roopelle hovimestari

koulun opettaja

ilta-pulun toimittaja

Jos sinulla on parannusideoita, ilmoita siitä viestissä.

Päivitetty: 11.3.2012

okei...

Sivut

Kommentit (50)

akulinna777
Seuraa 
Liittynyt14.9.2011

Perustan kännyköitä, tietokoneita ja televisioita tekevän ja myyvän firman. Firman nimi on Elektrika. Firma on myös vähän niin kuin DNA. Se tekee myös nettiyhteysmokkuloita.

Mutta mitä tarkoitat "kerro mitä sait aikaan"? Voisitko selittää tarkemmin.

akulinna777
Seuraa 
Liittynyt14.9.2011

Saako Ankkafinanssissa kertoa niin kuin "menin kauppaan ostamaan ruokaa..." jne?

Jos saa niin aloitan: "Istuin toimistossani odottamassa. Minulla oli tapaaminen kahden liikemiehen kanssa, kello 17:30. Kello näytti jo 17:37 kun he sitten vihdoin tulivat. Pyysin heitä istumaan ja aloitimme neuvottelut. 47 minuutin päästä klo 18:24 he lähtivät tyytyväisinä. Neuvottelut uudesta tietokonemallista olivat onnistuneet. Jäin toimistooni ja puhelin itsekseni

"Hyvä päivä. Sain neuvoteltua uuden sopimuksen alle 50 minuutissa ja tahkosin taas suuren summan rahaa tietokonemarkkinoilla." Katsoin kelloa. Työ-aika oli päättynyt. Se nimittäin päättyy perjantaisin hieman aikaisemmin kuin yleensä. Lähdin tyytyväisenä kotiin rakkaan perheeni luo."

Kelpaako?

akulinna777
Seuraa 
Liittynyt14.9.2011

Mulla on siis 60 rahaa...

"Oli sunnuntai-ilta. Kävelin kohti TV-Studiota koska minut oli kutsuttu erääseen ohjelmaan kertomaan yhtiöstäni ja arjestani. Kun tulin TV-Studioon, eräs nainen huusi: "Siellähän sinä! Minä jo huolestuin!" Ehdin sanoa vain "häh?" kun hän jo vei minua kohti 4-salia. Vasta tarkemmalla silmäyksellä huomasin: "Sinähän olet juuri sen ohjelman juontaja johon olen menossa! Minä luulin että ohjelma alkaa vasta puolen tunnin päästä!" "Eipäs ala vaan nyt!" Hän huusi. Katsoin kelloa ja kauhistuin. Kello oli jo 18:45! Olihan siinä vielä vartti aikaa mutta tuli silti kiire! Täytyihän minun valmistautua; ties kuinka kauan siihen menisi!"

Loput kuulette myöhemmin.

Vierailija

Perustan yhtiön, joka myy nakkimakkaroita ja perushyvää muusia, perunamuusia, tietty. Maksan siitä 5e, ja se tuottaamulle 100 000e/päivä. Ette voi voittaa mua!

Eliteist
Seuraa 
Liittynyt14.9.2011

Se kysymyksesi vastaus on sellainen peli, jossa aina välillä menettää rahaa, joskus taas saa sitä lisää. Kiitos kysymyksestäsi, nyt muutkin ymmärtävät mikä on pelin idea.

okei...

Vierailija

Minut oli kutsuttu suuriin juhlii. Kun olin siellä tapasin todella

Kuulun unelma matkat lentoyhtiön omistajan.

Juttelin hänen kanssaan hetken ja saimme sovituksi hyvän

Sopimuksen alle 30 minuutissa.juhlien loputtua olin iloinen koska olin

Saanut uuden liike kumppanin.

Omaisuuteni:200€

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat