Re Re:ankka lotto!!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Oke. Elikkä mä otan nyt tähän kymmenen kilpailijaa.

Ensimmäinen kierros aloitetaan kun kymmenen kilpailija on ilmottautunut ja kerron milloin aloitetaan.Eli säännöt ovat laitatte 16 numeroa 1-70 numeron väliltä ennen kello17:30(paitsi viikon loppuisin laitatte kello 13:30 mennessä)Eli laitan oikeat numerot arkisin kello 17:30 ja viikonloppuisin kello 13:30.Yhden pisteen saa jos yksi numero oikein eli kaksi pistettä saa jos on kaksi oikein.Lasken pisteitä viikon ajan eli jos kisa alkaisi tiistaina laitatte 16 numeroa ennen kello 17:30 tekisimme näin maanantaihin asti jolloin on finaali eli se voittaa kenellä on eniten pisteitä.Jos kahdella on

finaalin jälkeen yhtä paljon pisteitä niin ilmoitan milloin on boonus kierros.Boonus kierrokseen osallistuu ne joilla oli yhtä paljon pisteitä.Boonus kierroksella arvon 1-10 yhden luvun ja ne kaksi ketkä ovat boonus kierroksella laittavat 1 luvun 1-10 väliltä,jos kummankaan numero ei ole oikea katsotaan kumman numero on lähempänä oikeaa.Ja siinä selviää

voittaja.

Sanokaa jo ette ymmärtänyt jotain.

~01

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Lainaus:
Ankka lotto!!

sepittäjä - 29.11.11 03:01 (ID 848977)

Paadi paadi paa.

Tairampa tulla mukaan.

Laitnks ny nää numrot vai millo?

Sitku 10 kilpailijaa on osallistunut nii ilmoitan millo laitatte numerot.

~01

Vierailija

Mä tuun mukaan, mutta eihän varmaan haittaa jos mä en pääse joka päivä koneelle. Siit vaan menee multa pisteitä.

:D

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Ankka lotto!!

angry bird - 29.11.11 03:39 (ID 849001)

Mä tuun mukaan, mutta eihän varmaan haittaa jos mä en pääse joka päivä koneelle. Siit vaan menee multa pisteitä.

:D

Ei haittaa.

~01

LäPä7*
Seuraa 
Liittynyt1.11.2010

LAINAUS

UrmA01:

Kukaan ei ilmottaudu.yhyy (murhetta),voiko joku mainostaa tätä että tulisi lisää kilpailioita.

Minä tiedän, miksei kukaan tule! Tämä on samanlainen, kun Aku Vankkiksen tekemä Pistepotti!

~LäPä :]

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat