Minitaskari 17, viimeinen minitaskari?

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Muutamalla sarjakuvasivustolla on jo jonkin aikaa spekuloitu sillä, että Minitaskari sarja loppuu.

Uusimman ja kaiketi viim. minin takakannessa ei ole mitään mainintaa seuraavasta ministä.

Itse olen huomannut marketeisssa että minit myyvät huonosti.

Sivut

Kommentit (18)

DONUONTYHMÄ
Seuraa 
Liittynyt11.7.2010

Ihan hyvä vain että loppuu. Eipä tuo sarja minua ole ikinä innostanutkaan. Ihmettelen vain, ettei siitä sen kummempaa informaatiota anneta, mutta kyllähän nuo merkit selvästi viittaavat sarjan päättymiseen.

käyttäjä-1183
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Onko näin? Harmi jos on, sillä multa löytyy kaikki tähän asti ilmestyneet minitaskarit, elikä 1-16. Viimeisin, elikä 17. puuttuu ja aijon hankkia sen heti, kun se ilmestyy. Toivoisin tietysti ettei se pääty siihen.

Vierailija

on kaikki 1-16,ja jos 17 ei ilmesty tuohon viereiseen R-kiskaan,täytyy vaan ostaa se yks puuttuva aikakone...:s

Vierailija

Minulla on myös kaikki minit,mutta juuri tuo numero 17 puuttuu.Harmi jos minitaskareita ei enää tule. Toivon kuitenkin,että noin ei pääse kuitenkaan tapahtumaan.

>007>

Vierailija

Olihan tämä arvattavaa, että näin tulisi tapahtumaan, mutta että näin aikaisin? Minä en pidä Mini-Taskaria turhana keksintönä. Siksi minun puolestani olisi voitu jatkaakin sen ilmestymistä.

Jos näin on: RIP Mini-Taskari :)

Vierailija

Toivottavasti ei koska kerään niitä sain justiinsa tänään numero 17 jossa ei kyllä näkynyt seuraava numeroa.Toivottavasti jatkuis koska kerään niitä ja mulla on muutenkin jo kaikki Mini-Taskari

~Superkalle kyllä toivoo :s

Vierailija

Multa puuttuu 17 ja toivottavasti minit ei loppuis siihen, niissähän on ankkalinnan asukeista tietoa vikoilla sivuilla. Eli ne on mun mielestä hyvii. Älkää lopettako Minitaskaria!!!

käyttäjä-1183
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ostin viimeisimmän minitaskarin tänään. Niitä oli lähikaupassani vinopino.

Takakannessa on kuva jossa Pluto estää Mikkiä menemästä Ikuisen siestan laaksoon.

Vaikkei takakannessa olekkaan kuvaa seuraavasta taskarista, niin ei se välttämättä tarkoita että niitä ei enään ilmesty vaan voi olla ettei sitä olla ehditty vielä edes valmistamaan joten ei siitä silloin myöskään ole kuvaakaan.

Minitaskari 16 ilmestyi Syyskuussa 2011 ja -taskari 17 Marraskuussa. Olettaisin siis että seuraava ilmestynee joskus Helmi-/Maaliskuussa 2012 ja sitä varmaankin tehdään parhaillaan.

Eihän kaikkien isokokoisten taskukirjojenkaan takakannessa aina ole tietoa seuraavan taskarin ilmestymisestä vaan tilalla voi olla jotain muuta.

Vierailija

Lainaus:
Re: Minitaskari 17, viimeinen minitaskari?

Kauhti - 30.11.11 02:54 (ID 849361)

Onko näin? Harmi jos on, sillä multa löytyy kaikki tähän asti ilmestyneet minitaskarit, elikä 1-16. Viimeisin, elikä 17. puuttuu ja aijon hankkia sen heti, kun se ilmestyy. Toivoisin tietysti ettei se pääty siihen.

Samaa mieltä minäkin olen.

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

vaikka en pidä mini-taskareista tämä ei mielestäni tarkoita niiden loppumista. mielestäni ne eivät lopu siksi, että eihän tuplienkaan takana lue seuraavaa taskaria..

-VH

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat