Jalkapallo Mestareiden liiga 2011-12

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Täällä keskustellaan Jalkapallon Mestareiden liigasta. (Kausi 2011-12).

Manchester City on yllätyksellisesti jäämässä alkulohkoon. Tämä ei kuitenkaan ole varmaa. Chelsealla sama kohtalo saattaa käydä, kuten Manchesterista myös Unitedilla.

Valioliigan joukkueista ennen päätöskierrosta on jatkopaikkansa varmistanut vain Arsenal, vaisusti ovat Englantilaisjoukkueet aloittaneet.

Maalipörssin Top 3:

1. Mario Gomez 6 maalia.

2. Lionel Messi 6 maalia

3. Roberto Soldado 5 maalia.

Mestarien liigan kausi 2011–2012 on Mestarien liigan 20. kausi ja Euroopassa pelattavan jalkapallocupin 57. kausi. Loppuottelu pelataan Münchenissä Allianz Arenalla 19. toukokuuta 2012.

Jos lohkoissa päädytään tasapisteisiin, lohkosijoitukset ratkaistaan seuraavasti:

1.joukkueiden keskinäisten otteluiden pisteet

2.joukkueiden keskinäisten otteluiden maaliero

3.joukkueiden keskinäisten otteluiden vierasmaalit

4.joukkueiden kaikkien otteluiden maaliero

5.joukkueiden kaikkien otteluiden tehdyt maalit

6.UEFA:n oma rankinglista

Tilateet lohkoissa (tilanne päivitetään):

Lohko A:

1. Bayern München 13 p.

2. SSC Napoli 11 p.

3. Manchester City 10 p.

4. Villareal CF 0 p.

Lohko B:

1. Inter Milan 11 p.

2. TsSKA Moskova 8 p.

3. Trabzonspor 7 p.

4. Lille 5 p.

Lohko C:

1. Benfica 12 p.

2. FC Basel 11 p.

3. Manchester United 9 p.

4. Otelul Galati 0 p.

Lohko D:

1. Real Madrid 18 p.

2. Lyon 8 p.

3. Ajax 8 p.

4. Dinamo Zagreb 0 p.

Lohko E:

1. Chelsea 11 p.

2. Bayer Leverkusen 10 p.

3. Valencia 8 p.

4. Genk 2 p.

Lohko F:

1. Arsenal 11 p.

2. Marseille 10 p.

3. Olympiakos 9 p.

4. Borussia Dortmund 4 p.

Lohko G:

1. APOEL FC 9 p.

2. Pietarin Zenit 9 p.

3. FC Porto 8 p.

4. Shahtar Donetsk 5 p.

Lohko H:

1. FC Barcelona 16 p.

2. AC Milan 9 p.

3. Viktoria Plzen 5 p.

4. FK Bate 2 p.

Pudotuspelit:

Manchesterin joukkueet jäivät alkulohkoihinsa, ja pudotuspeleihin selviytyivät:

Lohko A:

Bayern München

Napoli

Lohko B:

Inter Milan

TsSKA Moskova

Lohko C:

Benfica

Basel

Lohko D:

Real Madrid

Lyon

Lohko E:

Chelsea

Bayer Leverkusen

Lohko F:

Arsenal

Marseille

Lohko G:

Apoel

Zenit

Lohko H:

FC Barcelona

AC Milan

Neljännesvälierät:

Lyon - APOEL

Napoli - Chelsea

AC Milan - Arsenal

Basel - Bayern München

Leverkusen - Barcelona

TsSKA Moskova - Real Madrid

Zenit - Benfica

Marseille - Inter.

No voi ei, omalla suosikilleni tulikin sitten paha. Arsenalille AC Milan : D

Kommentit (10)

Vierailija

Hyvä Topic! Itse kannatan Arsenlia, joka on ainoana Englantilaisjoukkueena varmistanut jatkopaikkansa ennen päätöskierrosta.

Vierailija

Tämän kauden mestarien liigan kovin yllätys tähän mennessä oli kun Manchester United hävisi 2-1 FC Baselille eikä selvinnyt alkulohkoista eteenpäin Manun pelit jatkuvat eurooppaliigassa samoin kuin toisen Manchhesterilais seuran eli Manchester Cityn joka 2-0 kotivoitosta Bayern Munchenia vastaan huolimatta putosi mestarien liigasta.

[16]

Vierailija

Lainaus:
Tämän kauden mestarien liigan kovin yllätys tähän mennessä oli kun Manchester United hävisi 2-1 FC Baselille eikä selvinnyt alkulohkoista eteenpäin Manun pelit jatkuvat eurooppaliigassa samoin kuin toisen Manchhesterilais seuran eli Manchester Cityn joka 2-0 kotivoitosta Bayern Munchenia vastaan huolimatta putosi mestarien liigasta.

Manchester Citylla oli paljon kovatasoisempi lohko, ja Manchester Unitedin tappio Baselille oli aikamoinen ihme, mutta täytyy muistaa, että vaikka United oli viimevuonna finaalissa. Joukkue on uudistunut erittäin paljon. (Mm. Phil Jones, David de Gea ja Ashley Young). Ja se, että Paul Scholes ja Edwin van der Saar lopettivat, oli kova pala Unitedille. Manchester Cityn tilanne on selvempi, joukkue oli ensimmäistä kertaa Mestareiden liigassa, ja sen huomasi. City oli helisemässä Napolissa, ja Münchenissä.

Vierailija

Tiistaina, 14.2.2012 on YLEn TV-ottelu, Leverkusen - Barcelona. Onko Leverkusenilla mahdollisuuksia? Mitkä joukkueet pääsevät jatkoon?

Vierailija

bARCELONA VOITTAA! Tietenkin... Mun mielestä Barcalla on rumemmat paidat kuin viime vuonna... En tiedä mitä sä ajattelet, mut mun mielestä olisi siistiä saada El Clasicó -finaali. Ketä sä muuten fanitat? Mulla on selvä suosikki La Ligasta:

-FCBarcelona-

"Més cué un club"

Razze01

Vierailija

BARCELONA VOITTAA! Tietenkin... Mun mielestä Barcalla on rumemmat paidat kuin viime vuonna... En tiedä mitä sä ajattelet, mut mun mielestä olisi siistiä saada El Clasicó -finaali. Ketä sä muuten fanitat? Mulla on selvä suosikki La Ligasta:

-FCBarcelona-

"Més cué un club"

Razze01

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat