Ilta-Sanomien AKU-juhlalehti

Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Eilen torstaina 1.12. myyntiin lehtipisteisiin ilmestyi Ilta-Sanomien uusi erikoislehti, joka juhlistaa 60-vuotista Aku Ankka-lehteä. AKU- juhlalehti on Ilta-Sanomien kunnianosoitus jo hyvään ikään ehtineelle Aku Ankka-lehdelle. Lehti sisältää sarjakuvia, ankkojen sukupuun, Don Rosan haastattelun ja paljon muuta.

Mitäs mieltä olette? Onko joku jo ostanut kyseisen lehden tai aiotteko ostaa? Oliko lehti onnistunut vai todellinen pohjanoteeraus?

Lehteä tituleerataan jokaisen ankkafanin ehdottomaksi hankinnaksi, hintaa lehdellä on 3,90e.

Itse ainakin aion ostaa tuon mahdollisimman pian ja uskon myös itse, että tuota lehteä menee hyvin kaupaksi.

Sivut

Kommentit (23)

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Itsekin olen ajatellut tuon AKU-lehden ostaa tai toivoa joululahjaksi. Eilen näin ensimmäisen tuota erikoisnumeroa koskevan TV-mainoksen, josta sitten näki vähän sitä sisältöä. Mielenkiintoiselta vaikutti, itselläni ei Ankkojen sukupuu-julistetta ole, ja Don Rosan haastattelu vaikutti myös kiinnostavalta. Lehden hintakin on kohdallaan.

-Ankkaetsivä

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Viikonlopun aikana nyt tulikin tuo lehti ostettua, ihan mielenkiintoinen on. Sisälsi paljon minullekin uutta tietoa, etenkin yksi artikkeli jossa puhuttiin ulkomaisista Aku Ankka-lehdistä. Esimerkiksi myynti/levikkiluvut yllättivät minut täysin. Sen mukaan Yhdysvalloissa Aku Ankkaa ei juurikaan lueta, vaikka Aku Ankka on siellä keksittykin. Erittäin uutta tietoa minulle. Sen kyllä tiesin että Suomessa Aku Ankka-faneja suhteessa väkilukuun on paljon.

-Ankkaetsivä

Vierailija

Ajattelin ostaa kyseisen lehden. Näyttää ainakin mainosten perusteella ihan hyvälle lehdelle. En nyt tuosta hinnasta perusta, mutta sittempähän sen hinta-laatu suhteen näkisi, kun sen ostaisi. Ankkojen sukupuu tulisi ainakin tarpeeseen, itse kun edellisen onnistuin hukkaamaan.

//Nyt on Akupediassakin artikkeli AKU-lehdestä.

-CAD

Vierailija

Sen lehden olen jo lukenut, ja mielestäni se oli oikein kiinnostava.

Sarjikset olivat täyden kymppi-arvosanan arvoisia.

Don Rosan haastattelu oli hieno.

Ja sukupuu-juliste on hirmun hyödyllinen.

-Duckeli-

DONUONTYHMÄ
Seuraa 
Liittynyt11.7.2010

Ei oikein innosta tuollainen. Vähän sitä selailin, ja tulin siihen tulokseen, että tämähän on ihan selvästi wannabe-ankisteille tarkoitettu lehti. "Kaikkien suomalaisten rakastama sarjakuvahahmo", "Suomalaisten suosikkipiirtäjä Don Rosan haastattelu", "Ennennäkemätöntä materiaalia" ym. ovat mediassakin jo erittäin kuluneita käsitteitä, ja tuntuu, että tässä yritetään hemmotella lähinnä valtavirtaa eli näitä tarkemmin asiaan perehtymättömiä perusfaneja. Kaupan hyllylle jäi. Onneksi on sentään Ankkalinnan Pamaus, jossa on oikeasti jotain mielenkiintoista ja asiantuntevaa luettavaa.

Vierailija

Roskaa se oli, mutta keräilijät maksanevat vuosien päästä enemmän kuin 3,90€, joten minulla on noita nyt kaksi. Toisen voi sitten myydä voitolla aikanaan! ;)

Rosan erikoishaastattelu oli kaikkea muuta kuin erikoinen ja erikoiset sarjat samaten.

Vierailija

Joo!!! Hei,kun näin sen tuolla parin metrin päässä olevassa R-kioskissa sellase,ilman muuta löin rahat tiskiin jä lähin näyttää kavereille!!!

Lehti sisältää muun muuassa Aku Ankan sukupuun,2 unohdettua sarjaa,sekä kun pieni 7 vuotta oleva poika,(nykyisin 68 wee) osti ensimmäisen Aku lehden,Leena Lehtolaisen haastattelu Ankkalinnan naisia koskien,8 ikimuistoista sarjaa,Don Rosan haastattelun sekä Aku Ankka 60 vuotta tietovisan.

Donald36
Seuraa 
Liittynyt20.3.2011

Lainaus:
DONUONTYHMÄ: Onneksi on sentään Ankkalinnan Pamaus, jossa on oikeasti jotain mielenkiintoista ja asiantuntevaa luettavaa

Milloin se ilmestyy? Saako sitä kaikista kaupoista vai pitääkö se tilata netistä?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat