Legendaarisimmat viestit

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tämä on topic, jossa on tarkoitus listata omasta mielestään/itselleen parhaiten mieelnjääneitä viestejä, joita foorumilla tällä hetkellä on.

Tämä ei ole mikään äänestys tai kilpailu. Tässä on tarkoitus laittaa sivujen __sisäinen__ linkki viestiin, jonka muistaa hyvin jostain syystä. Eli ei mitään kilpailua, jossa olisi tulos selvillä. Toisinsanoen topic on tarkoitettu etsimään juuri _sinun_ omasta mielestä legendaarisia viestejä, ja tuomaan niitä toisten mieliin.

Sillä ei ole mitään väliä, milloin viesti on kirjoitettu. Pääasia on, kuten todettua, se, että viesti on mielestäsi erikoisen hyvä. Viesti saa olla joko eilen tai sitten foorumin ensimmäisenä päivänä kirjoitettu.

Laittaessaan linkin johonkin hyvään viestiin kyseistä/kyseisiä viestiä/viestejä saa kommentoida omalla tavallaan ja mielellään perustella, miksi viesti kannattaisi muidenkin lukea.

Varmaan itsekin laitan kohta tähän jotain linkkejä, mutta siinä menee hetki.

//: Tässä yksi mieleen jäänyt viesti Euroviisu-topicista:

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/ketju/9356/euroviisut/viesti/...

Salwer/st1:n viesti on "legendaarinen" sen takia, että olen useimmiten sen kautta mennyt kyseiseen topicciin haettuani topiccia haku-toiminnolla. Muutenkin se on hyvä, kun siinä kehutaan Euroviisuja. Ja niiden kehumminenhan on minun mieleen. ;)

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Kommentit (2)

Vierailija

Vai että tälläinen topsu? No, ehdottomasti legendaariasin ja oudoin viestini on täällä:

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/17053/_operaatio_...

Kyseessä sivuston 50 00 viesti... Ihan vahingossa tuli! XD Lukeekaa sitä edeltävät viestit, niin ymmärrätte homman nimen. Huhhuh, olivatpa roolaukseni silloin lysyitä ja outoja! :$

-Kia K.

Ps. Toivottavasti linkki toimii...

// Äh, ei vienyt syoraan viestiin. No, viesti näyttää tältä:

Lainaus:
Minä:

Hakkaan, hakkaan! Anteeksi, ymmärrän että sattuu! OSUMA!

Kia K -in Wonderland.

Heheh... Operaatiotopsusta... Nolottaa!

Vierailija

Lainaus:
Donald; Viesti saa olla joko eilen tai sitten foorumin ensimmäisenä päivänä kirjoitettu.

Mielenkiintoinen sääntö.

En nyt keksi yhtään legendaarista viestiä, jos mennään yllä olevan "säännön" mukaan =).

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat