Kaveriongelmia

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Käytin hakua, ja ei löytynyt tälläinen topic, mutta jos on- lukkoon vaan!

Onko teillä pulmia koulussa? Kiusaavatko isot pojat teitä? Kaverisi käyttää huumeita? Täällä saa kertoa kaikista painostavista asioista, sekä antaa vinkkejä, ja neuvoa toisia.

Kysymykset:

1. Onko joku koskaan kiusannut sinua koulussa (tai koulun jälkeen)?

2. Onko joku kiusannut sinua internetissa?

3. Jos joku on kiusannut sinua- mitä teit?

4. Mitä teidän mielestä pitäisi tehdä, jos kaverisi käyttää huumeita?

5. Joku uhkaa sinua- mitä teet?

6. Kaksi poikaa luokallasi riitelevät. Toinen pojista uhkaa toista terävällä esineellä. Mitä teet?

No niin, luulen, että tämä on kiinostava aihe. Hyvää keskustelua!

~ItKis~

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

1.Onhan niitä joitain tappeluja sattunut

2.Nou

3.Löin turpiin

4.Ei mitään.Olla vaan ihan tavallisesti.Omapahan on kaverin vika, jos käyttää huumeita.

5.Kaksi vaihtoehtoa: aloita tappelu, tai juokse pakoon

6.Kattelen tilannetta.Saavat hoitaa itte välinsä.

Agentti055
Seuraa 
Liittynyt23.7.2011

Minua kiusaa yks ulkomaalainen poika oikeastaan sekiusaa koko luokkaa se on oikea jääräpää.

1.On monta kertaa onneksi on puolustajia niin siitä tulee yleensä nyrkkisota.

2.Ei onneksi.

3.Vedän turpaan ärsyttää semmoset tyypit.

4.Kertoisin hänen vahemmille.

5.Mä en pelkää mitään nyrkejä siitä tulee ihan varmasti tappelu

6.Kaksi tapaa jos on lähistöllä aikuinen sanon hänelle jos tapaturma on sattunut soitan hätäkeskukseen.

Vierailija

1.Onhan sitä tapahtunut mutta en välitä.

2.No jos toi viken rageeminen lasketaan niin sitten...

3.No en mitään paitsi kuuntelin.

4.Kertoa jollekin tai vastaavaa...

5.Kertoisin aikuiselle tai estän sen.

Hyvää joulua kaikille!!(Paitsi vikelle joka on tyhmä kuin saapas)

Toivoo:hamtaro&nupu

Vierailija

Lainaus:
Re: Kaveriongelmia

SuperÄijä - 18.12.11 07:48 (ID 858943)

Lainaus:
hamtaro2001:

Hyvää joulua kaikille!!(Paitsi vikelle joka on tyhmä kuin saapas)

No onko nyt kivaa haukkua muita?

Onhan se kivaa haukkua muita varsinkin sellaisessa topicissa, jossa puhutaan kiusaamisesta. Tuommoisilta 01:ltä netti pois, jos siellä vaan osataan haukkua toisia.

Vierailija

1.On

2.Tavallaan

3.Kerroin asiasta

4.?

5.?

6.Kerron opelle tai menen itse väliin

Eikä tämä nyt 'niin' kiinnostava aihe ole..........

:::Bowser:::

Vierailija

Lainaus:

polleo - 04.12.11 08:07 (ID 852114)

2.Nou

3.Löin turpiin

4.Ei mitään.Olla vaan ihan tavallisesti.Omapahan on kaverin vika, jos käyttää huumeita.

Tää oli just niin kuin oisin ite sanonu. FREE PRO TIP:älä käytä huumeita jäät koukkuun aikuisena alkaa tulla ongelmia...

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Kaveriongelmia

aku-friikki@ - 27.01.12 02:42 (ID 874806)

Lainaus:

polleo - 04.12.11 08:07 (ID 852114)

2.Nou

3.Löin turpiin

Tää oli just niin kuin oisin ite sanonu. FREE PRO TIP:älä käytä huumeita jäät koukkuun aikuisena alkaa tulla ongelmia...

Tai parhaimmillaan kuolet ekaan kokeilukertaan.

Vierailija

Haa, onhan tälläinenkin

1.On minua kiusattu aika useasti siitä, että olen kiusatun kaveri.

2.En ole varma, sillä en muista

3.Pitänyt itseni tyynenä, mutta joskus olen hyökännyt päälle...(kerran tai kaksi)

4.Kertoa aikuiselle.

5.Mahdollisimman nopeasti menen kertomaan opelle ja sen jälkeen menen psykiatrille.

6.Leikin sankaria ja lopetan sen taistelun.

~wonderstar~

Vierailija

Lainaus:
1. Onko joku koskaan kiusannut sinua koulussa (tai koulun jälkeen)?

2. Onko joku kiusannut sinua internetissa?

3. Jos joku on kiusannut sinua- mitä teit?

4. Mitä teidän mielestä pitäisi tehdä, jos kaverisi käyttää huumeita?

5. Joku uhkaa sinua- mitä teet?

6. Kaksi poikaa luokallasi riitelevät. Toinen pojista uhkaa toista terävällä esineellä. Mitä teet?

1. Ei, koska olen kaikkien kaveri

2. Ei, koska olen kaikkien kaveri (tosin Mema ja raivis kiusi minuu kerran : ()

3. Ei kukaan ole koskaan kiusannu, koska olen kaikkien kaveri. Joskus olen tosin ärsyttäville ihmisille sanonut jotaa.

4. Omapa on vikansa, jos on tyhmä.

5. Tottelen kiltisti uhkaajaa.

6. Huudan: "TAPPELU, TAPPELU!"

Vierailija

1: joskus.

2: ei.

3: pahimmissa tapauksissa vetänyt turpaan.

4: En ainakaan ite ota niitä.

5: Lyön.

6: Nappaan terä aseen, ja lyön uhkaajaa nyrkillä kasvoihin.

Kasper99 = Aku Ankka 100% :]

Vierailija

Lainaus:
3: pahimmissa tapauksissa vetänyt turpaan.

5: Lyön

6: Nappaan terä aseen, ja lyön uhkaajaa nyrkillä kasvoihin

Oot aika kova!!!1 Siis oikeesti!! Kunnioitan sua niin paljon, ku oot lyöny niin monta kertaa ihmisiä turpaan!!! WAU!

Vierailija

1. En oo perehtyny siihen mikä kaikki lasketaan kiusaamiseksi, mutta kuuluvasti sitä nauretaan sille mitä oon sanonu... Eikä mua varsinaisesti olla kiusattu, mutta oon nostanu mekkalan siitä kun muita kiusataan.

2. Ei... Tai no tavallaan joo, mutta yleensä ne on naurettavan huonoja röllejä tai vaan muuten tyhmiä ja lyhytpinnasia, joten ei liikuta. En ota nettikiusaamista tosissaan, koska jos netissä joku kiusaa, se on yleensä tuntematon eikä sitä tiiä kuka siellä sitte on... Niin että ovatpahan sitte siinä.

3. Ei ole mua kiusattu, mutta joskus räjähdin pihalla sen jälkeen ko muut oli menny sisälle. Itkin ja nauroin samaan aikaan vihasta, melkein rikoin vessan lattian ja mun piti mennä hetkeksi käytävään rauhottuun... Ja kun olin mukamas tarpeeksi rauhottunu, kaadoin pulpetin luokassa. Lissuporukka oli alkannu tulukuttaan kaverille siinä pihassa... Niinki tyhmästä asiasta ku kaveri oli kannellu opelle että ne oli ollu liikkatunnilla (suunnistusta) menny kahvilaan munkeille. "Siis tiäxä ees miltä musta tuntuu." ::: DD Hävettää vaan ku en uskalla tintata tai sanoa niille vastaan, piirtelen sitte ittekseni tappokuvia, haaveilen jääkaapinkokosesta nuijasta ja suunnittelen valloittavani maailman.

4. Tekisin sille halveksimalla ja puhumalla selväksi että se ei todellakaan ole järkevää ja kaiketi sanoisin "Ihan pirun noloa, näytät ihan ääliöltä," jos muu ei tepsi ja tää sattuu olemaan khuuliudestaan riippuvainen.

5. Haistattelen sille. Oonpa kovis. Eiku, uhkaisin takasin. Se on mun erikoistaitoja. Vaikken koskaan uskalla toteuttaa mun uhkauksia. TUON LUOKKAAN MYÖNTEISTÄ ILMAPIIRIÄ : )

6. Huuan "LOPETTAKAA SAAKUTA JOKU KUALEE VIÄL" tai pahimmassa tapauksessa hälytän poliisit. TOSIN todennäköisesti vain keskittyisin varomaan teräasetta ja katsoisin millainen tilanteesta tulee...

Meillä oli joskus ainekirjotuksen aiheena "Kuinka edistän luokan myönteistä ilmapiiriä?"

Kirjotin, että tää luokka on toivoton.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat