Huimat kokemukset

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tässä topicissa voitte kertoa omista hurjista kokemuksista

esim: hyppäsin benj-hypyn tai pääsin samaan kuvaan Don Rosan kanssa tms.

Oma mahtava kokemus voisi olla vaikka se viimekesän juttu no näin se menee Pääsin kaverini synttäreille sirkus kouluun. No siellä pääsin liitämään lianin kanssa juustomereen. Tulin lianin kanssa liian pitkälle ja minulla oli kasvanut vauhti huimaksi. Tipahdi kyllä ihan turvallisesti juustomereen mutta liian syvälle sinne.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Minulla on kun olin bmx: llä ajamassa törmäsin toiseen ja minun pikkurilli jäi molempien pyörien sarvien väliin:(

LäPä7*
Seuraa 
Liittynyt1.11.2010

Lainaus:
Ansku:

Mun pikkurilli kuoli..

Kun veli heittio ison kiven sitä päin.

Nyt se on vain surkea tynkä.

En usko.

Lainaus:
vivaro:

Minulla on kun olin bmx: llä ajamassa törmäsin toiseen ja minun pikkurilli jäi molempien pyörien sarvien väliin:(

En usko.

~LäPä :]

Vierailija

Mun huimin kokemus oli Virossa, lomaillessamme siellä.Meillä oli sviitti, ja kylppäriin meni si ovi.Olin menossa peseen hampaita, ja tottakai en huomannut, että ovi oi kiinni.Sitten tietenkin juoksin täysiä pain sitä.On toki eräs kun kaaduin pyörällä keskellä alamäkeä, ja tein kuperkeikan tapaisen hökkerön.Kumma, muttei sattunut yhtään...

~Aksu~

Vierailija

No kyllähän se lasiovea päin juokseminen sattui;D Ensimmäinen kerta varmaan vuoteen, kun itken kun mua sattu...En kyllä oikein usko, että itkin kun mua sattu, koska ei kauheesti koskenu, vaan luulen, että itkin, koska säikähin ihan hirveesti, kun yht äkkiä törmää johonkin.On nitä varmaan huimempiakin kokemuksia, mutta eipä nyt ainakaan tule mieleen...

~Aksu~

Vierailija

Yksi hurjista kokemuksista oli se, kun kakkosella kaverini kanssa pyöräiltiin metsäistä hiekkatietä jonka lopussa oli hyppyri. Lähdettiin polkemaan aivan täysillä kohti hyppyriä, kun saavuin hyppäsin hyppyriltä ilmassa menetin tasapaininu tipuin pyörän selästä tipuin maaahan ja pyörä tippui suoraan pääleni. Polvi oli osunut kiiven, joka oli noin puoli, sentin syinen haava verta ei oikeastaan tullut kauheasti, kun oli se sen verta syvä haava kuitenkin ainut asia mikä nauratti oli se, kun haavassa näytti olevan "seesamin siemeniä" (joita käytetään hampurilaisissa). Soitin äidilleni joka meinasi, että pieni haava se vain oli. Sen jälken soitin isälleni joka käski minun mennä kotiin ja hän tulisi katsomaan tilanteen lähidin kotia kohti kotona isä katsoi haava ja sanoi jotenkin näin: "nyt täytyy mennä lääkärissä käymään." Lähdimme terveyskeskukseen, jossa polveni tutkitiin. Minulle piti laittaa seitsemän tai kymmenen tikkiä. Enkä sinä viikkona pääsyt liikuntatunnille : (. Kun tikit positettiin, minulle on jäänyt nyt ikuisiksi ajoiksi jälki siihen polveen.

Lainaus:
Akselipoika: No kyllähän se lasiovea päin juokseminen sattui

Isäni tuttava oli kanssa juoksenut lasiovea päin jollain lomalla. Hänen otsa oli auennut ja päähän tuli kymmenen tikkiä.

Pikkusiskollani on käynyt sellaitiin, että leikimme joskus pieninä. Kun kotonamme on aina sotkuista niin yllätys yllätys, lattialla oli isäni juoksukilpailusta saanut palkinto. Hän kompastui ja leuka osui pokaalin reunaan en muista kunnolla, mutta sen muistan se satui.

Toinen hurjista kokemuksistani on se, kuntulin vähän aikaan sitten koulsta kotiin siinä oli unelma paikka hypätä pyörän kanssa no kaverini hoksasi saman ja hän ehti vähän ensin siihen no väistin ja törmäsin suoraan postilaatikkoon. : )

Siinä ne taisi olla.

D.U.C.K ILONPILAAJA

sepittäjä
Seuraa 
Liittynyt14.6.2010

Huimin kokemukseni taitaa olla Sveitsissä ku käytii siellä jossai tälläsessä jossai mettää ”huvipuistossa” ja siellä oli tällänen teräs vaijeri rata jota pitkin piti kiikkua sellasilla vuori-kiipeily kamoilla. Hurjin kokemukseni on se kun olin tuolla AQUA PARKISSA Sveitsissä ja lähen ihan randomilla laskee jotai mäkee ja yllätys yllätys se mäki oli nii outo että siihe pääs lotai 120cm kokosetki nii lähin tietty laskee sitä ja se lähti tietty jotai 80km/h viilettää alas päi ja sitte kun se rata loppu olin ihan seko kun mun pää oli hakannut koko ajan siihen reunaa. Vaarallisin temppu on varmaa se kun kiipesin meijjän pihalla kasvavaa puuhun 10m (iso koivu) ja niin me sitten kiikuttii siellä. Typerin taas on, että otettii pari vuotta sitte koulun roska lavalta semmone piirtoheitin alusta missä on renkaat ja sitte solmittiin se pyörään ja meikä meni iha läpällä sinne kyytii. sitte ne renkaat tietty lähtee irti kun eihän niitä asvaltille 10km/h vauhissa oo tarkotettu, sitten käteen tuli semmonen kiva puol kesälomaa kestävä suht koht iso haava.

Vierailija

Sullehan on tapahtunut kaikkea sepittäjä.

ootko nyt ihan ok vai onko lähiaikoina tapahtunut jotain muuta jos on niin kerro.

Vierailija

Pienenä tykkäsin kovasti juosta aina suojatien yli kun sen yli mentiin. Äiti kyllä varoitteli että voin jäädä auton alle, mutta en minä sitä älynnyt ottaa tosissani...

Kävipä eräs päivä sitten niin, että meinasin jäädä mopon alle juostuani iloisesti suojatielle. Eipä ole tullut juoksenneltua suojateiden yli enää :`D .

Vierailija

Kun mä olin Lapissa joskus kun olin 6v, mun pikkuveli huitaisi minua vahingossa tulikuumalla hiilihangolla poskeen. Onneksi se ei tullut kovin kovaa. Mutta kunnon haava siitä kyllä tuli.

~Spekkis, magic ninetynine~

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat