Toimitus kiittää!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Toimitus viettää suurta 60-vuotisjuhlapäivää työn merkeissä jo seuraavien viikkojen Akkareiden parissa pakertaen.

Kiitos kaikille onnittelijoille ja meitä muistaneille!

Aku Ankan toimituksen puolesta

Aki

Päätoimittaja

PS. Mikä on paras Akkari-muistonne?

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Monet hyvät käsikirjoittajat (esim. Rune Meikle, Tito Faraci, Henning Kure, Darko Macan, Antonella Pandini, Fabio Michelini, Corrado Mastantuono, Caterina Mognato, Guido Martina, Mark&Laura Shaw...) ovat tuottaneet minulle monia onnenpurkauksia. Kokonaisuudessaan minulla on Aku Ankasta kuitenkin enemmän huonoja kuin hyviä muistoja.

Vierailija

Samaa kyselisin kuin Duckeli.

Onnea minunkin puolestani!Tämä on jokaiselle Ankistille yksi hienoimmista päivistä!Keskiviikkona kaikki sitten huipentuu, mahtavaan jymypaukkuun...Tänään pitääkin lukea jotain, tai jotain edes tehdä, tämän kunniaksi.

~Onnea Akkari 60v!~

Vierailija

Paras akkari-muistoni on varmaankin se, kun näin ensimmäisen ikinä lukemani (tai no, itseasiassa katselemani) lehden kolahtavan postiluukusta sisään. Ai että! Muistan vielä sen kannen: siinä Aku Ankka kalastaa magneetilla, ja Pelle seisoo siinä vieressä. Osasikin olla hieno lehti!

Tuli hieman myöhässä, mutta ---- onnea Akkari 60v.! :D

Vierailija

Onnea 60 vuotiaalle Aku Ankalle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PS.Tykkäsin hirveästi,kun Mummi tilasi vuonna 2000 mulle Akkarin :) siitä lähtien se on tullu mulle,ja

kun Mammalla lueskelen Akuja,niin lue aina tarinan,kun Aku ja Pojat saapuvat Ankkalinnaan,ja vuokraavat talon sieltä Roope Sedän avulla. Tarinan nimi ei nyt muistu mieleen.

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Parhain ankkamuistoni on ehkä.. Kun mummoni alkoi tilaamaan minulle Aku Ankkaa nimipäivälahjaksi, vai oliko se sittenkin joulu lahjaksi? Numero 7/2010 on jäänyt minulle erityisesti mieleen. Siinä Akkarissahan alkoi Rosa- jatkiskim. Toimitus, kuinka kauan teillä yleensä kestää tehdä yksi Akkari?

Akselipoika

Lainaus:
Onnea minunkin puolestani!Tämä on jokaiselle Ankistille yksi hienoimmista päivistä!Keskiviikkona kaikki sitten huipentuu, mahtavaan jymypaukkuun...Tänään pitääkin lukea jotain, tai jotain edes tehdä, tämän kunniaksi.

~Onnea Akkari 60v!~

Minä en ole tehnyt vielä mitään Akkarin kunniaksi, kun en tiedä mitä edes tekisin. Vielä ei ole siis tapahtunut mitään siihen huomiseen juhlapäivään liittyen! Huomenna on aivan tavallinen päivä, kunnes yhtäkkiä koko päivä kääntyy aivan mahtavaksi. Palaan kotiin, ja minua odottaa Akkari. Jos minulta kysyttäisiin kysymystä "Mikä on paras Ankka- muistosi" vaikkapa kahden vuoden päästä, vastaisin: "Akkarin 60 vuotis juhlanumero ehdottomasti!"

~ Danielkymppi

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Kiitos vain! Tämä on mahtavaa että aku ankka täyttää 60 vuotta. Paras muistoni on ehkä se kun en meinannut ulkomaanmatkalla mennä nukkumaan lukiessani numeroa 10/2004! : )

-VH, AKU-ANKKA LEHTI ON 60 VUOTTA JA 1 PÄIVÄN!

Vierailija

Huomenna se kauan odotettu Juhlanumero sitten alkaa jysähdellä postilaatikkoihin!

Meinasin eilen juhlapäivän kunniaksi järjestää kaikki Taskarini ja Akkarini, mutta kun piti lähteä Kouvolaan, niin palatessani olin jo unohtanut koko jutun.

Onnea Akkarille!!!!!!!!

MikkiMies

Vierailija

Lainaus:
Toimitus kiittää!

No olkaa hyvät vain.

Huomenna ilmestyy juhlanumero, sivumäärä lienee potenssiin kymmenen ja irtonumerohinta tähtitieteellinen.

Vierailija

Onnea Aku Ankka! :3

Minun paras akkarimuistoni on kai se, kun minulle ensimmäisen kerran tuli Aku Ankka ja tajusin, kuinka hyvä lehti se on! ;)

Vierailija

Lainaus:
Toimitus:

PS. Mikä on paras Akkari-muistonne?

Onnea Akkari 60v! Ja paras Akkari muistoni on se, kun luin ensimmäisen Aku Ankka-Lehden, ja siinä oli Don Rosan Auringon poika. Oi niitä aikoja.....

-Markus

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat