I Pad?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko paha asia jos on saamassa I Padin eikä osaa käyttää sitä niin tarvisin apuu. HELP :(

Kommentit (10)

Vierailija

En ole kuullutkaan I Pad:ista, mutta olen kuullut kyllä Ipad:ista ja luulen, että tarkoitat jälkimmäistä.

Ipad:issa on 9,7 tuuman LED-taustavalaistu monikosketusnäyttö, joka toimii XGA-resoluutiolla. Eli on ihan hyvä, mutta kannattaisi ehkä mieluummin hankkia Ipad 2. Se olisi vielä parempi.

Muutenkin Applen tuotteet ovat hyviä ja niitä kannaakin käyttää. Kannattaa ostaa. Ja käyttöohjeet kannattaa lukea.

Vierailija

Silloinhan et hyödy siitä kunnolla tai oikeastaan et mitenkään No ainahan käytössä oppii.

D.U.C.K ILONPILAAJA ON COMICS SINCE 1987

Vierailija

Itselläni on IPad. Kun sitä on hetken käyttänyt ahkerasti se alkaa tuntua aika pitkästyttävältä. Se on oma mielipiteeni IPadista

Vierailija

Lainaus:
killer350:

Onko paha asia jos on saamassa I Padin eikä osaa käyttää sitä

Eihän se sinänsä paha asia ole, mutta "järkeväähän" semmoinen on hommata, jos ei edes laitteen nimeä osaa kirjoittaa oikein. Lue ohjeet.

-CAD

Vierailija

Ihan kiva vehje. Jos muuten tykkäätte iPadista, niin kannattaa kokeilla iPodiakin. Minulla on ne molemmat. Ja jos tykkäätte Applen tuotteista niin ostakaa iMac book Suom. applen läppäri.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat