Kuinka mones Ankkaprofiili olet?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Voit selvittää, monesko rekisteröitynyt käyttäjä olet menemällä profiiliisi. Osoiterivillä näkyvä numero (www.akuankka.fi/profiilit/*numero*) kertoo, monentenako olet rekannut sivuille.

Eli näin tälläista en ainakaan haulla löytänyt, jos tulee kysymyksiä niin kysykää.

Omani on 113365

//Muokkasin ohjeet oikeiksi.

-Wondy

// Voihan täälä myös ankkaprofiileista puhua, jos huvittaa.

-D.U.C.K ILONPILAAJA

Sivut

Kommentit (52)

DONUONTYHMÄ
Seuraa 
Liittynyt11.7.2010

Tuo numeroketju ei ole profiilin, vaan viestin järjestysluku.

Ankkaprofiilin numeron voi katsoa yksinkertaisemminkin. Avaat vain oman profiilisi, ja osoitteessa oleva luku kertoo, monesko rekisteröitynyt ko. profiili oli näillä sivuilla.

Oma, ensimmäinen käyttäjäni on järjestysluvultaan 235.

Vierailija

Jeps. Sen huomaa jo siitä, että joka viestissä on eri numero.

Mutta profiilini numero on 55593. Helppo muistaa!

Onkohan tämä topsu niin tarpeellinen...?

-Kia K.

Vierailija

Itse olen: 60909.Ja kaikenkaikkiaan on: 119162.Joten alle puolivälin... Wondy on kyllä jo muinaisjäänne, jos puhuttais meidän mummista.Sitä iskä sano joskus muinaisjäänteeks.xD Vähänkö olis kivaa olla joku sadas...

~Aksu~

AkeMake
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Minä rekisteröidyin sivuille vain pari päivää Wondyn jälkeen ja silti numeroni on 8312. : ) Onneksi tuo numero näyttää aika isolta, joten muinaismuistoksi ei sen perusteella ole helppo kutsua. Iän perusteella voisin itseäni melkein siksi kutsua (varhainen kolmenkympin kriisi). x)

Vierailija

2793.

Muuten, voit etsiä vaikka sadannen profiilin. Laitat vain siihen oman numerosi kohdalle se numero, minkä haluat löytää. Hauskaa kyllä, ykösellä ei löydy mitään ja kakosella joku testiprofiili nimeltään SDTest.

-djduck

Vierailija

Laittakaahan "Ankka profiili- Hakuun" "oksari2" Sillä on hyvä rekisteröitymis numero.=D Joo, ja kolmannellakin rekisteröityneellä on tällanen nimi:

"Ylläpito(Minerva)" Taitaa olla jotain testejä nuo ihan ekat....

~Aksu~

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat