Lukekaa tää!!!!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Lauantain piti olla juhlapäivä 19-vuotiaalle Kalle Havumäelle. Hyvä ystävä oli tullut Rovaniemeltä asti ja pojat olivat suuntaamassa keikalle Helsingin Nosturiin. Päällimmäisenä illasta jäi kuitenkin mieleen pettymys, kun helsinkiläinen ravintola käännytti pojat tylysti oveltaan.

Keikkaa ennen Havumäki ja hänen ystävänsä olivat käyneet syömässä hampurilaiset ja juomassa limsaa hampurilaisravintolassa. Alkoholia ei kumpikaan ollut nauttinut

Kun Mokoma-yhtyeen keikkaan oli vielä aikaa, päättivät nuoret mennä istumaan hetkeksi Nosturia vastapäätä sijaitsevaan Hemingway's-ravintolaan. Ravintolan ovella Havumäki hieman kompasteli, kuten hänellä vammastaan johtuen on joskus tapana.

Ravintolan työntekijä oli huomannut kompuroinnin ja tulkinnut nuorten miesten olevan humalassa. - Hän oli sanonut, että sisääntulo oli sen verran haparoivaa, että te ette ole tervetulleita tänne, kertoo Kallen äiti, TV1:n uutistenlukija Marjukka Havumäki

Tässä vielä espanjaksi versio:

¡Ay ay ay, Restaurante discriminaba a las retardo!¡

Nuevo México restaurante convertido con retraso mental, Carlos Havumäki, 19, rudeza de su puerta.

Celebración del sábado se suponía que era un joven de 19 años de edad, Carlos Havumäelle. Un buen amigo se acercó a Cancún y los chicos se dirigían a un concierto en Nosturi. Más alta en cuenta, sin embargo, la noche fue una decepción, un restaurante de Nuevo México, cuando los niños convertidos súbitamente de su puerta.

Havumäki antes del concierto, y su amigo habían estado comiendo hamburguesas y hamburguesas de beber limonada. Alcohol, ni había disfrutado.

Cuando Mokoma banda concierto todavía había tiempo para que los jóvenes decidieron ir a sentarse en un tiempo de una grúa frente a el restaurante Hemingway. Havumäki el restaurante de la puerta tropezó un poco, su discapacidad, como consecuencia, se utiliza a veces. Los empleados del restaurante se había dado cuenta kompuroinnin e interpretada por los jóvenes para beber.

- Había dicho que la entrada era tan torpe, que no son bienvenidos aquí, dice la madre de Clark, TV1 lector de noticias Maria Havumäki.

Mitä tunteita tää herättää teissä? Ite oon lukenu ton uutisen ainaki 609 kertaa ja se on aina ollu yhtä törkee. Ei tollee sa syrjii.

Kommentit (5)

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Lukekaa tää!!!!

VALV0JA - 07.12.11 01:42 (ID 853526)

mitäs on vammanen

Ei sille mitään mahda että on vammainen.Ei varmaan olisi kivaa jos olisit itse vammainen ja sinua haukutaan.Vai olisiko se kivaa?Aikas epäreilua ja törkeää jos on vammainen ja sinut heitetään ulos ravintolasta koska vähän kompastelet.:(:@Tiedänhän yhden joka on vähän niinkuin "vammainen".Se on minun naapuri ja yksi parhaista kavereistani.Se ei osaa kunnollla puhua mutta saan hyvin siitä selvää.Katsokaa "Toisenlaisia Frendejä" niin ymmärätte että vammaiset ihmiset kuitenki siedettäviä.Niin ne onkin.

Hamis01 toivottaa hyvää joulua kaikille ihmisille

RandomDuck99
Seuraa 
Liittynyt27.10.2011

Aika epäreilua, ei sille mahda mitään, jos on vammainen. Oisivat nyt tutkineet eedes tarkemmin, mutta ei, käännytetään vaan suoraan ovelta ulos...Tyhmää, sanon minä!

???Hyvää uuttavuotta kaikille!???

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Lukekaa tää!!!!

RandomDuck99 - 30.12.11 07:42 (ID 864173)

Aika epäreilua, ei sille mahda mitään, jos on vammainen. Oisivat nyt tutkineet eedes tarkemmin, mutta ei, käännytetään vaan suoraan ovelta ulos...Tyhmää, sanon minä!

???Hyvää uuttavuotta kaikille!???

Olen täysin samaa mieltä!

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat