Lukotetut, "Topic valtamereen" joutuneet topicit.

Seuraa 
Liittynyt1.11.2010

Voi voi, sanoisin. Huomasin juuri, kun menin Pulinoiden viimeiselle sivulle, ja sitten toiseksi-, kolmanneksi- ja neljänneksi viimeiselle sivulle, niin ne kaikki, on melkein täynnä lukotettuja topiceja. Miksi, oi rakkaat modet, te teette näin? Tai mikä auttaisi, että topicien tekomäärää vähennettäisi? Minusta on kurjaa katsella, vanhoja, lukkoon menneitä, "Topic valtamereen" joutuneita topiceja. Olen lukenut niitä hirveästi. Myönnän, ne ovat turhia, mutta mikä saisi tekomäärän vähennetyksi, tai miksi te, oi rakkaat modet, ette ala poistaa niitä? Tähän kysymykseen haluan (haluaisin) vastauksia, ja keskustelua. Tiedän, tämä saattaa olla (kylläkin) turha topa... Mutta kuitenkin... Mua näet kiinostaa.

~LäPä :]

Kommentit (7)

DONUONTYHMÄ
Seuraa 
Liittynyt11.7.2010

Jos et halua katsoa topic-valtameren viimeisille sivuille kadonneita lukkotopia, älä sitten mene sinne. Modeilla on paljon hyödyllisempääkin tekemistä kuin merkityksettömästi poistella haudattuna olevia topiceja viesti kerrallaan :'P

Vierailija

Lainaus:
Läpä: Tai mikä auttaisi, että topicien tekomäärää vähennettäisi?

Tuskin mietit tätä, kun teit tätä topicia.

On sinullakin ongelmat jos topicmereen pudonneet lukotetut topicit sinua noin kovasti ahdistavat. Tuonne Pulinoidenkaan vikoille sivuille ei ihan noin vain vahingossa eksytä, joten ihan tarkoituksenmukainen meneminen sinne ja lukotettujen topicien katseleminen ja niiden lukeminen ja vielä siitä valittaminen on kyllä typeryyden huippu.

Ja tämäkin topic todennäköisesti lukotetaan ja se joutuu topicmereen ja sitten sinua ahdistaa vain vielä enemmän =). Mietipäs sitä.

cxv
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Haluat että topiccejen määrä vähentyisi mutta kuitenkin spämmäät turhia topicceja lisää? Olet fiksu tyyppi =)

Lainaus:
LäpäaliasSimmpu: miksi te, oi rakkaat modet, ette ala poistaa niitä?

Ehkäpä siksi että Aa.fin modet (ainakaan käyttäjämodet) Eivät ole sellaisia no-lifeja toisin kuin eräät, jotka ovat täällä 24/7 keräämässä viestimääriä.

Siksi.

Foorumin tylsin mies.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mitä ne tuolla ketään haittaavat, en ymmärrä. Ja poistaminen vähentäisi topiceihin kirjoittaneiden viestimäärää, mistä seuraisi välitön kitinä siitä, että miks mun viestimäärä tippuu.

Turha topic lukotetaan eikä poisteta nimenomaan siksi, että mode voi kirjoittaa perustelut topicin turhuudelle, ja aloittaja (miksei toki muutkin) voi ottaa opikseen. Myöhemmin noita on turha lähteä poistamaan, kun niistä ei ole kenellekään haittaa eivätkä sivut siitä yhtään siistiytyisi. Topicien poistoa käytetään lähinnä asiattomien trollausten deletoinnissa.

Lukotetut ei-turhat topicit, mm. Offin aiemmat versiot ja miittiketjut, jätetään luonnollisesti nostalgiannälkäisten fiilisteltäviksi, mutta laitetaan lukkoon, ettei niitä enää nostettaisi.

LäPä7*
Seuraa 
Liittynyt1.11.2010

Lainaus:

cxv:
Lainaus:
Lainaus:

LäpäaliasSimmpu:

Tuo ei pidä paikkaansa nyt ollenkaan! Simppu ja minä ollaan ystäviä. Simppu asuu ihan eri paikassa, kaukana minusta!

~LäPä

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat