tunnistatko piirtäjän käsialalla?

Seuraa 
Liittynyt4.9.2011

tunnistan itse Don Rosa,Carl Barks Vicar(yleensä)Marco Rota ja Rodrigues (en aina)tämä on nyt tälläinen lyhyt topic kertokaa jos tälläinen on jo

Kommentit (14)

Vierailija

Jotkin tarinan tekstit on tehty tietokoneella uudestaan,jotenka tätä topicia tehdessä joku voi vähän valehdella,sitä paitsi Rodriquesin tekstit on aina ollu tietokoneelta! Jotenka topicin tekijä valehteli teksteissään. Se on raukkamaista. Mutta Barksin & Rosa kyllä tunnistan.

Vierailija

Minä tunnistan aika monia piirtäjiä, ainakin Kari Korhosen, Carl Barksin, Don Rosan, Giorgio Cavazannon, Vicarin, Rodriquesin, Mazzarellon yms. Aika monien käsialan kuitenkin tunnistan!

~ AAF-99, jo yli sata viestiä! ~

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
GNR: Itse tunnistan aika monta, mut en usko että KUKAAN oikeasti tunnistaa KAIKKI piirtäjät.

Oikeassa olet, ei kukaan pysty millään tunnistaa jokaista ankkoja piirtäneen henkilön käsialasta kenen tekemä se on. Tuskin edes ihan kaikkien piirtäjän tarinoita on Suomessa ollenkaan nähty. On niitä sellaisia, jotka ei ole kovin montaa tarinaa edes tehnyt eli jos hän nyt tekisi uuden tarinan niin uskoisin, että ette tunnistaisi, vaikka olisitte sen edellisen tarinan lukeneet.

Aiheesta kuitenkin löytyy jo topic, joten siellä jatkuu:

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/3/viestiketju/159/monenko_piirta...

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat