Disney-visa

Seuraa 
Liittynyt14.9.2011

Löysin haulla tällasen mutta 3 vuotta vanhan, ja erilaisen kuin mikä tästä tulee.

Elikkä: Disney-visa on visa Disneystä. Tämä muistuttaa aikalailla Akuvisaa johon olen itsekkin osallistunut mutta tässä visan aiheena onkin koko Disney, ja vaikeampaa tästä tekee se että vastaus-vaihtoehtoja on enemmän.

Säännöt: Laitan 1-7 päivän välein uuden kysymyksen, 5 vastaus-vaihtoehtoa, ja päivitän pistetilanteen.

Tarkoitus ei ole se, että kaikki ryntäävät tuijottamaan Wikipediaa jotta löytäisivät vastauksen, vaan se että he itse tietävät sen.

Kisa alkaa kun mukana on vähintään 8 osallistujaa.

Osallistujat: Duckeli, MikkiMies, NeitiNeilikka, Markus Ankka, ankkaetsivä, AkuAnkkaFani-99, Simppu12, Foqz, kuutio-purkka, Vilkku10

Uusin kysymys tällä hetkellä: Minä vuonna valmistui Disneyn Aladdin-elokuva?

A)1990

B)1991

C)1992

D)1993

E)1994

AkuAnkkaFani-99, ankkaetsivä, Simppu12, Vilkku10....1.piste

Duckeli, MikkiMies, NeitiNeilikka, Markus Ankka, Foqz, kuutio-purkka....0.pistettä

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Tulen heti väistämättä mukaan, vaikka en toisaalta tiedä Disneystä periaattessa mitään, mutta yriteään!=)

-Markus mukana pelissä

Vierailija

Tulen mukaan. Onkos tämä jonkinlainen kisa, ja onko tässä kisaajien rajamäärää. Sääntöjä voisi muokata x). Hyvä topic ja tullaan mukaan - ellei tämä ole kisa.

-Foxx

akulinna777
Seuraa 
Liittynyt14.9.2011

Hyvä että mukaan tuli vielä kahdeksas osallistuja jotta voidaan aloittaa. Visaan voi siis tulla kesken, ja jokaisesta kysymyksestä johon on vastannut oikein, saa pisteen. Tämä siis on kisa jonka voittaa eniten pisteitä saanut.

Uusin kysymys tällä hetkellä: Kuka on Roope Ankan äiti?

A)Elli MacAnkka

B)Lauha MacAnkka

C)Dora Ankka

D)Olga Ankanpää

E)Elviira MacAnkka

Vierailija

Jonkin verran vaikea kysymys, mutta b) eli Lauha MacAnkka tuntuisi mielestäni olevan oikea vastaus, joten vastaan b! : )

~ AAF-99

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat