Massimo de vita takaisin ankka piirtäjäksi.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minusta Massimo de vita oli hyvä piirtäjä ja on vieläkin mutta vanhat ankka tarinat ovat aavistuksen verran parempii.Massimo de vita on tehnyt 2000 lähtien miki tarinoita. Olisisiko hän teistä parempii Aku Ankka/Taikkaviitta piirtäjänä kuin Mikki?

HUOM,Tästä lähtien tämän topan nimi on:

Massimo de vita Mikki tarinoita 2000 luvun jälkeen.(Uusin päivitys 12.5.2012)

SuperKalle:Etkä enää koskaan ole yksin.:D

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Minäkin tykkään Massimo de Vitasta.Hyvä pirtäjä.

En ooo ankka sarjoja nähny joita hän olisi piirtänyt mutta mikkejä kyllä.

Vierailija

Niitä löytyy vanhoista Aku Ankan Taskukirjoista ja useimmiten myös ensinmäisistä Taikaviitta nimisistä Aku Ankan Taskukirjoista.

Superkalle:Etkä enää koskaan ole yksin.

Vierailija

Minäkin olen miettinyt ihan samaa. Vanhat Taikaviitta tarinat ovat tosi hyviä, joten haluaisin itsekkin lukea uusia Massimon ankka tarinoita.

Olen muuten lukenut De Vitan vanhoja Mikki ja Hessu tarinoita, joiden jälki on äärimmäisen hyvää, toisin kuin tämän vuosituhannen (tai ainakin tyyli vaihtui aika rajusti...).

Vierailija

Jep ne vanhat Massimo de vitan ankka tarinat on parhaiten pirretty vaikka hänen tyylinsä on vaihtunut.Roope-sedissä on ollu Massimo de Vitan

ankka-sarjoja

Muutaman Mikki-sarjan oon nähny mutten sitä enempää.

Sanoi karhukelmi.

Et ole tainnut lukea niitä Roope setiä niin palion.

Vierailija

Tarkistin asian Wikibediasta.Massimo De Vita on tehnyt 2000 lähtien vain Mikki tarinoita (Jotka on oikeastaan aika hienoi).Olen lukenut Roope setiä ja olen nähnyt hänen ankka sarjoja mutta Massimo On Tehnyt ne jo 2000 aikaisemmin.Ja olenhan nähnyt uusissa taskareissa Romano Scarpan tarinoita vaikka hän on kuollut.

Superkalle:Etkä enää koskaan ole yksin.

Vierailija

Wait a second!? Onko Massimo De Vita lopettanut Aku Ankkojen piirtämisen. En tiennytkään. Oli hetki sitten mun lempipiirtäjä, muttei enää. Tippu kolmoseksi.

Kysymys: Onko Massimo De Vita lopettanut piirtämisen?

-Lenovo kauhuissaan :o

Vierailija

Lainaus:
Wait a second!? Onko Massimo De Vita lopettanut Aku Ankkojen piirtämisen. En tiennytkään. Oli hetki sitten mun lempipiirtäjä, muttei enää. Tippu kolmoseksi. Kysymys: Onko Massimo De Vita lopettanut piirtämisen? -Lenovo kauhuissaan :o

Massimo ei ole lopettanut piirtämistä vaan piirtää vain Mikkejä.

SuperKalle:Etkä enää koskaan ole yksin.

Vierailija

Lainaus:
Re: Massimo de vita takaisin ankka piirtäjäksi.

GNR. - 14.12.11 08:39 (ID 857365)

Minäkin olen miettinyt ihan samaa. Vanhat Taikaviitta tarinat ovat tosi hyviä, joten haluaisin itsekkin lukea uusia Massimon ankka tarinoita.

Oon samaa mieltä.

Olen muuten lukenut De Vitan vanhoja Mikki ja Hessu tarinoita, joiden jälki on äärimmäisen hyvää, toisin kuin tämän vuosituhannen (tai ainakin tyyli vaihtui aika rajusti...).

Vierailija

Minunkin mielestäni Massimo saisi piirtää vielä ankkoja, kun minua ei oikein Mikki-tarinat innosta. Massimo De Vitan Taikaviitta tarinoita tulee ikävä. :(

Vierailija

Olen varmasti lukenut De Vitan ankka-sarjoja, en vain juuri nyt muista. Hänen Mikki-sarjansa ovat kylläkin erittäin hyviä, esim. Mik de Hiir.

Vierailija

Lainaus:
Massimo de vita takaisin ankka piirtäjäksi.

akupoju - 19.05.12 02:30 (ID 932231)

Minunkin mielestäni Massimo saisi piirtää vielä ankkoja, kun minua ei oikein Mikki-tarinat innosta. Massimo De Vitan Taikaviitta tarinoita tulee ikävä. :(

Niin vaikka hän piirtäisi kuinka hyvin Mikki sarjoja ne Mikit on vaan tylsii.

Vierailija

Lainaus:
Re: Massimo de vita takaisin ankka piirtäjäksi.

saitajäbä - 20.05.12 09:51 (ID 932552)

Olen varmasti lukenut De Vitan ankka-sarjoja, en vain juuri nyt muista. Hänen Mikki-sarjansa ovat kylläkin erittäin hyviä, esim. Mik de Hiir.

Mä oon lukenut niitä Ankka sarjoja vanhoissa taskareissa.

Vierailija

Valitettavasti Maasimo De Vita on menehtynyt viime yönä, eikä näin ollen siis piirrä Aku Ankkaa enään koskaan. R.I.P. in peace.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat